Digitalist Helsingin kaupungin liikennelaitoksen (HSL) digitaalisen designin kumppaniksi

Digitalist on valittu mukaan Helsingin kaupungin liikennelaitoksen (HSL) digitaalista designia koskevaan puitejärjestelyyn.

Digitalist tulee sopimuskauden aikana tuottamaan HSL:lle palvelumuotoilun, digitaalisen käyttäjäkokemuksen ja käyttöliittymäsuunnittelun sekä visuaalisen suunnittelun palveluja.

Puitejärjestelyn kesto on kaksi vuotta ja siinä on mahdollisuus kahden vuoden jatko-optioon. Puitejärjestelyn arvo nelivuotiskaudelta on 3,5 miljoonaa euroa, ja siihen valittiin yhteensä neljä toimittajaa.

Helsingin seudun liikenne (HSL) on kuntayhtymä, jonka jäseniä ovat Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Kirkkonummi, Sipoo, Tuusula ja Siuntio. HSL:n järjestämässä julkisessa liikenteessä tehdään vuosittain noin 370 miljoonaa matkaa.

Digitalistin toimitusjohtaja Ville Tolvanen: “Haluamme kiittää HSL:ta luottamuksesta Digitalistin palkittuihin digitaalisen designin palveluihin. HSL:n kanssa solmittava puitesopimus kuvaa vahvuuttamme julkisen sektorin palveluiden suunnittelussa. Tuleva yhteistyö jatkaa kansainvälisen Travel & Transportation -asiakasportfoliomme vahvistamista, jossa palvelemme jo mm. Transport for Londonia, laivayhtiöitä, kuten Viking Linea ja Color Linea, sekä Finnairia. On hienoa saada olla mukana kehittämässä korkealuokkaisia tulevaisuuden digitaalisia palveluja, jotka parantavat kaikkien pääkaupunkiseudun kansalaisten elämänlaatua.”

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Ville Tolvanen, puh. +358 50 3100 642, ville.tolvanen@digitalistgroup.com

Digitalist Groupiin kuuluva Grow kehittää tulevaisuuden pakkauksia15.11.2019 14:30:00 EET | Uutinen

Yritykset joutuvat nykyään kohtaamaan kestävän kehityksen vaatimukset aivan uudella tavalla. Jotta järjestelmät, prosessit ja liiketoimintamallit saadaan vastaamaan uusia tarpeita, vaaditaan yhteistyötä yli perinteisten toimialarajojen Digitalist konserniin kuuluva Grow on tarttunut haasteeseen kestävän kehityksen pakkausratkaisujen näkökulmasta ja kokoaa uudenlaisen tiimin kiertotalouden, uusiutuvien materiaalien ja älypakkausten asiantuntijoista kehittämään tulevaisuuden pakkausratkaisuja. Tällä vahvistetaan Grown ja Digitalistin jo ennestään vahvaa osaamista pakkaussuunnittelun alueella. Uudenlainen kokonaisvaltainen lähestyminen pakkaussuunnitteluun Tiimin fokus on suunnitella ja tarkastella pakkausratkaisuja koko tuotteen elinkaaren ajalla sekä sen jälkeen. Tuomalla mukaan kehitysprosessiin kestäviä materiaaleja kuten selluloosaa, sekä digitaalista teknologiaa, joka mahdollistaa älykkäiden ja langattomasti kytkeytyvien pakkausten kehityksen, voidaan luoda pakkausratkaisuja, jotka