Digitalistin uusi aluevaltaus

Uusi toimitusjohtaja Petteri Poutiainen tuo CRM:n vahvasti osaksi Digitalistin strategiaa

Luova teknologiayritys Digitalist laajentaa ja vahvistaa tarjontaansa CRM-palveluihin. Yhdistämällä Digitalistin moniosaaminen brändistrategiasta, innovaatiojohtamisesta, palvelumuotoilusta ja teknologiasta asiakastietoon Digitalist erottuu selvästi kilpailijoista CRM markkinoilla.

“Tänä päivänä CRM-asiakastietojärjestelmät ovat yleisesti käytössä kaikkialla maailmassa ja ne vaikuttavat kuluttajien käyttökokemukseen keskeisellä tavalla. Harvoilla suurten CRM-alustojen, kuten Salesforcen implementointikumppaneilla on yhtä laaja ja strateginen osaaminen kuin Digitalistillä. Me autamme asiakkaitamme ottamaan CRM-investoinneista kaikki tehot irti ja varmistamaan asiakaskokemuksen yhdenmukaisuuden kaikissa käytössä olevissa pilvipalveluissa. Uskomme, että tällä bisneksellä on tulevaisuudessa merkittävä rooli Digitalistin kokonaisliiketoiminnassa”. - sanoo sanoo Digitalistin toimitusjohtaja Petteri Poutiainen.

Uusi tarjonta tulee Digitalistin studioiden ja monialaisten tiimien kautta ulottumaan yrityksen kaikille markkina-alueille; Suomeen, Ruotsiin, Iso-Britanniaan, Kanadaan ja Yhdysvaltoihin.  Digitalist kehittää myös konseptia tiedolla johdettujen yritysten päivittäisten sisäisten toimintojen sujuvoittamiseen. Tavoitteena on tukea ja kiihdyttää jatkuvaa kehitystä.

CRM-liiketoiminnan vetäjäksi on valittu kovan luokan sarjayrittäjä, ruotsalainen Michael Jäderlind. Jäderlind on tullut tunnetuksi digitoimisto Nansenin (Making Waves, NoA) sekä markkinointitoimisto Odysseyn perustajana ja yrittäjänä.

”Digitalist on laajalla osaamisellaan yksi Pohjoismaiden parhaiten asemoituja yrityksiä vastaamaan yritysten transformaatio ja CRM-haasteisiin. Minun oli helppoa tehdä päätös liittyä mukaan tähän tiimin, joka oli jo täyttä vauhtia kehittämässä digitaalista strategiaa ja alustainnovaatioita”, Michael Jäderlind kertoo.

Petteri Poutiainen, toimitusjohtaja, Digitalist Group
petteri.poutiainen@digitalistgroup.com, +358 40 865 42 52

Michael Jäderlind, CRM-liiketoiminnan johtaja
michael.jaderlind@digitalistgroup.com, +46 70 849 21 19

Digitalist Group on luova teknologiayhtiö, joka tarjoaa luovia digitaalisia ratkaisuja ja palveluja valikoiduilla liiketoiminta-alueilla toimiville asiakasyrityksille. Autamme asiakasyrityksiämme hyödyntämään digitaalisuuden, internetin ja mobiilin liikkuvuuden tuomaa tuottavuutta sekä ainutlaatuista käyttökokemusta kilpailukyvyn parantamiseksi. Teemme innovatiivisista unelmista totta ylivertaisella suunnittelulla ja moitteettomalla teknisellä toteutuksella.

Digitalist Groupiin kuuluva Grow kehittää tulevaisuuden pakkauksia15.11.2019 14:30:00 EET | Uutinen

Yritykset joutuvat nykyään kohtaamaan kestävän kehityksen vaatimukset aivan uudella tavalla. Jotta järjestelmät, prosessit ja liiketoimintamallit saadaan vastaamaan uusia tarpeita, vaaditaan yhteistyötä yli perinteisten toimialarajojen Digitalist konserniin kuuluva Grow on tarttunut haasteeseen kestävän kehityksen pakkausratkaisujen näkökulmasta ja kokoaa uudenlaisen tiimin kiertotalouden, uusiutuvien materiaalien ja älypakkausten asiantuntijoista kehittämään tulevaisuuden pakkausratkaisuja. Tällä vahvistetaan Grown ja Digitalistin jo ennestään vahvaa osaamista pakkaussuunnittelun alueella. Uudenlainen kokonaisvaltainen lähestyminen pakkaussuunnitteluun Tiimin fokus on suunnitella ja tarkastella pakkausratkaisuja koko tuotteen elinkaaren ajalla sekä sen jälkeen. Tuomalla mukaan kehitysprosessiin kestäviä materiaaleja kuten selluloosaa, sekä digitaalista teknologiaa, joka mahdollistaa älykkäiden ja langattomasti kytkeytyvien pakkausten kehityksen, voidaan luoda pakkausratkaisuja, jotka