DNA aloittaa Applen uusien 5G-puhelimien myynnin

DNA tuo myyntiin Applen uudet iPhone 12 -sarjan puhelimet. iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 ja iPhone 12 mini tarjoavat tehokkaan käyttökokemuksen 5G-verkossa.

Uudelleen muotoilluissa iPhone 12 -malleissa on vertaansa vailla olevat uudet kamerajärjestelmät, kattavamman katselukokemuksen mahdollistavat, reunasta reunaan ulottuvat Super Retina XDR -näytöt, kestävyyden uudelle tasolle vievä Ceramic Shield -etukansi ja Applen suunnittelema A14 Bionic -siru, joka on nopein älypuhelimen siru.

Asiakkaat voivat ennakkotilata iPhone 12 Pro- ja iPhone 12 -puhelimia 16. lokakuuta alkaen, ja toimitukset sekä varsinainen myynti alkavat 23. lokakuuta. iPhone 12 Pro Max- ja iPhone 12 mini -mallien ennakkomyynti alkaa 6. marraskuuta ja toimitukset sekä varsinainen myynti 13. marraskuuta.

Hinta- ja saatavuustiedot löydät osoitteesta www.dna.fi/apple.

Mobiililiiketoiminnan johtaja Cedric Kamtsan, puh. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n matkaviestinverkon asiakkaat käyttävät eniten mobiilidataa maailmassa liittymää kohden. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä.

Useita uusia 5G-puhelimia DNA:lle myyntiin – 5G-malleja saa jo lähes kaikilta valmistajilta useissa eri hinnoissa14.10.2020 19:01:58 EESTTiedote

DNA:n tarjonta on kasvanut syys–lokakuun aikana lukuisilla uusilla 5G-puhelinmalleilla. OnePlus 8T 5G -puhelimen ennakkomyynti alkoi tänään kaikissa DNA:n myyntikanavissa. Lisäksi ennakkomyynti on käynnistynyt syys–lokakuun aikana Xiaomin Mi 10T 5G- ja Mi 10T Pro 5G -puhelimien sekä Sony Xperia 5 II 5G -puhelimen osalta. Nokia 8.3 5G -puhelimen varsinainen myynti alkoi lokakuun alussa.

DNA kokeilee rekrytointia ilman CV:tä ja hakemuskirjettä – Duunitorin saama hakijapalaute puhuu nykyaikaisen hakutavan puolesta13.10.2020 12:30:00 EESTTiedote

Erinomaisena työpaikkana useasti palkittu DNA kokeilee uudenlaista rekrytointitapaa osana isompaa digi- ja dataosaajille suunnattua kampanjaa. Kun työnhakijalta ei vaadita pitkän hakemuskirjeen kirjoittamista tai CV:n päivittämistä, saadaan liikkeelle myös ne osaajat, jotka eivät tavallisesti edes miettisi työpaikan vaihtoa. Samalla hakijakokemus paranee ja työnhaku tasa-arvoistuu. Näitä väitteitä puoltavat Duunitorin saama palaute ja tulokset.