DNA aloittaa OnePlus-puhelimien myynnin

DNA ja OnePlus ovat sopineet OnePlus-puhelimien tuomisesta DNA:n tuotevalikoimaan. Ensimmäisenä DNA:n valikoimaan tulee maanantaina 29. lokakuuta julkistettava uusi lippulaivamalli OnePlus 6T.

DNA tuo OnePlus-puhelimet tarjolle kaikkiin myyntikanaviinsa. Ensimmäisenä tarjolle tulee maanantaina 29.10. julkistettava uusi OnePlus 6T. Puhelimen myynti alkaa DNA Kaupoissa ja DNA:n nettikaupassa tiistaina 6.11. klo 9.

”Olemme erittäin iloisia siitä, että saamme valikoimaamme uuden huippukiinnostavan merkin. OnePlus-puhelimien tekninen kyvykkyys on laitteen hintaan nähden tunnetusti todella hyvällä tasolla, joten tuomme OnePlus 6T:n hyvin mieluusti tarjolle myyntikanaviimme”, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

”OnePlus on kerännyt vahvan käyttäjäyhteisön ja fanikunnan myös Suomessa, ja haemme jatkuvasti uusia tapoja tavoittaa uusia yleisöjä. DNA on OnePlussalle täydellinen kumppani, koska sillä on vahva yhteys ydinkohderyhmäämme ja suomalaiset fanimme ovat kovasti toivoneet yhteistyötä DNA:n kanssa. DNA on meille tärkeä kumppani tavoitellessamme jatkuvaa kasvua markkinassa”, sanoo OnePlus Suomen maajohtaja Tuomas Lampén.

OnePlus 6T tulee tarjolle kaikkiin DNA Kaupan myymälöihin ja DNA:n nettikauppaan. DNA tarjoaa puhelimelle pidennetyn kolmen vuoden takuun ainoana jälleenmyyjänä Suomessa. Puhelimen voi hankkia DNA:lta kolmen vuoden korottomalla ja kuluttomalla maksuajalla. Tarjolle tulevat laitteen kaikki muisti- ja värivaihtoehdot.

DNA järjestää OnePlus-myynninaloitustapahtumat tiistaina 6.11. DNA Kaupoissa seuraavilla paikkakunnilla:
Espoo Sello), Helsinki (Kamppi), Jyväskylä (Kauppakatu), Lahti (Trio), Tampere (Ratina), Turku (Hansa), Vantaa (Jumbo).

toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 0443 069, sami.aavikko@dna.fi
maajohtaja Tuomas Lampén, OnePlus Nordics/Suomi, puh. 045 2322 222, tuomas.lampen@oneplus.com
viestintäpäällikkö Stefan Bonnevier, OnePlus Nordics, stefan.bonnevier@oneplus.com

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus on erittäin hyvä luomaan vahvoja siteitä ja kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.

DNA:lle kaikkiaan 90 miljoonan rahoitussopimus Euroopan investointipankilta 5G-verkon rakentamiseksi7.2.2019 11:30:00Tiedote

DNA on sopinut syksyn ja talven aikana Euroopan investointipankin (EIP) kanssa kaikkiaan 90 miljoonan euron rahoitussopimuksesta. Sopimus koostuu kahdesta osasta, jo syksyllä sovitusta 50 miljoonasta, sekä 40 miljoonan lisälainasta, mikä vahvistettiin tänään. Sopimuksen allekirjoittivat Euroopan investointipankin varapääjohtaja Alexander Stubb ja DNA:n toimitusjohtaja Jukka Leinonen. Lainaa käytetään erityisesti DNA:n 5G-verkon investointeihin.

EUR 90 million funding agreement in total to DNA from European Investment Bank for building a 5G network7.2.2019 11:30:00Tiedote

DNA has agreed during the autumn and winter on funding agreement for a total investment of EUR 90 million with the European Investment Bank (EIB). The agreement consists of two parts, the EUR 50 million instalment agreed already on autumn, and a supplementary instalment of EUR 40 million confirmed today. The agreement was signed by Vice President Alexander Stubb of the EIB and CEO Jukka Leinonen of DNA. The loan will principally be used for DNA’s investments in the 5G network.