DNA begins selling Apple's new 5G phones

DNA will offer the new iPhone 12 lineup, including iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12, and iPhone 12 mini, introducing a powerful 5G experience.

With a beautiful all-new design, iPhone 12 models feature unparalleled new camera systems, edge-to-edge Super Retina XDR displays for a more immersive viewing experience, the biggest jump in durability with the Ceramic Shield front cover, and Apple-designed A14 Bionic chip, the fastest chip in a smartphone.

Customers will be able to order iPhone 12 Pro and iPhone 12 beginning on October 16, with availability on October 23. Customers will be able to order iPhone 12 Pro Max and iPhone 12 mini beginning on November 6, with availability on November 13.

For complete pricing and availability details, please visit www.dna.fi/apple .

Further information for the media:

Cedric Kamtsan, Vice President, Handset Business, tel. +358 44 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi

DNA Corporate Communications, tel. +358 44 044 8000, viestinta@dna.fi

Keywords

About DNA Oyj

DNA is one of the leading telecommunications companies in Finland. We want to make our customers' daily lives less complicated. We offer connections, services and devices for homes and workplaces, contributing to the digitalisation of society. DNA's customers are continuously among the world mobile data usage leaders. We are Finland's largest cable TV operator. DNA has more than 4 million subscriptions in its fixed and mobile communications networks. The company was ranked the best employer in Finland in the large companies category of the 2019 Great Place to Work survey. In 2019, our net sales were EUR 942 million and we employ about 1,600 people around Finland. DNA is a part of Telenor Group, a leading telecommunications company across the Nordics. More information: www.dna.fi, Twitter @DNA_fi, Facebook @DNA.fi and LinkedIn @DNA-Oyj.

Subscribe to releases from DNA Oyj

Subscribe to all the latest releases from DNA Oyj by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from DNA Oyj

Useita uusia 5G-puhelimia DNA:lle myyntiin – 5G-malleja saa jo lähes kaikilta valmistajilta useissa eri hinnoissa14.10.2020 19:01:58 EESTTiedote

DNA:n tarjonta on kasvanut syys–lokakuun aikana lukuisilla uusilla 5G-puhelinmalleilla. OnePlus 8T 5G -puhelimen ennakkomyynti alkoi tänään kaikissa DNA:n myyntikanavissa. Lisäksi ennakkomyynti on käynnistynyt syys–lokakuun aikana Xiaomin Mi 10T 5G- ja Mi 10T Pro 5G -puhelimien sekä Sony Xperia 5 II 5G -puhelimen osalta. Nokia 8.3 5G -puhelimen varsinainen myynti alkoi lokakuun alussa.

DNA kokeilee rekrytointia ilman CV:tä ja hakemuskirjettä – Duunitorin saama hakijapalaute puhuu nykyaikaisen hakutavan puolesta13.10.2020 12:30:00 EESTTiedote

Erinomaisena työpaikkana useasti palkittu DNA kokeilee uudenlaista rekrytointitapaa osana isompaa digi- ja dataosaajille suunnattua kampanjaa. Kun työnhakijalta ei vaadita pitkän hakemuskirjeen kirjoittamista tai CV:n päivittämistä, saadaan liikkeelle myös ne osaajat, jotka eivät tavallisesti edes miettisi työpaikan vaihtoa. Samalla hakijakokemus paranee ja työnhaku tasa-arvoistuu. Näitä väitteitä puoltavat Duunitorin saama palaute ja tulokset.