DNA tuo huippuartistit SuomiAreenalle ja televisiokatsojille kautta maan

SuomiAreenan pääyhteistyökumppani DNA järjestää tämän kesän tapahtumassa näyttävän kesäkonsertin. Keskiviikkona 12. heinäkuuta Porissa järjestettävässä konsertissa ovat esiintyjinä kotimaiset huippuartistit Saara Aalto, Irina ja Mikko Kuustonen. Tilaisuus on lisäksi katsottavissa televisiosta.

DNA toimii jälleen SuomiAreenan yhteistyökumppanina 10.-14.7.2017 toimittaen tilaisuuteen kattavat tietoliikenneyhteydet. Lisäksi DNA toteuttaa aiempien vuosien tapaan SuomiAreenalle oman televisiokanavan, SuomiAreenaTV:n*. DNA tuo myös Porin keskustan keskeisille paikoille suuret näytöt, joista SuomiAreenan tapahtumia on mahdollista seurata.

Huippuviihdettä Porin illassa ja kaikille televisiokatsojille

DNA:n oma yleisötilaisuus järjestetään Porin Raatihuoneenpuistossa keskiviikkona 12. heinäkuuta klo 18.30. Viihteellisessä kesäkonsertissa esiintyvät kotimaiset huippuartistit Saara Aalto, Irina ja Mikko Kuustonen. Tilaisuuden juontavat koomikko Jaakko Saariluoma ja DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck.

- Olemme todella iloisia, että voimme jatkaa tätä erinomaista yhteistyötä jälleen tänä vuonna. Osana yhteistyötä haluamme mahdollistaa SuomiAreenan osallistujille viihdyttävän kesäillan huippuartistien seurassa. Hienoa on myös se, että MTV on ilmoittanut esittävänsä kesäkonsertin kaikkien televisiokatsojien iloksi parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltana heti tapahtumaviikon päätteeksi, DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck kommentoi.

DNA:n tilaisuus "Saariluoma ja starat Porin illassa" on katsottavissa suorana lähetyksenä SuomiAreenaTV -kanavalta 12. heinäkuuta. Tilaisuuden taltiointi esitetään MTV-kanavalla lauantaina 15. heinäkuuta klo 20.

Keskiviikon kesäkonsertin lisäksi DNA järjestää torstaina 13. heinäkuuta Kristiina Komulaisen ja Ivan Puopolon johdolla mielenkiintoisen yleisötapahtuman otsikolla "Saako olla innoissaan? – Talk show digiajan työelämästä". Tilaisuudessa keskustellaan työelämän uusista taidoista, luovuudesta, robottityövoimasta ja siitä, millaisessa työssä ihminen on paras vaihtoehto tulevaisuuden työelämässä.

*SuomiAreenaTV löytyy DNA:n kaapeliverkossa kanavapaikalta 265 ja Digitan antenniverkossa paikalta 29. Näissä verkoissa kanavapaikka on näkyvissä viikosta 23 alkaen ja varsinainen lähetys käynnistyy 10.7. Valtaosa televisioista ja digibokseista löytää kanavan automaattisesti. Jos näin ei käy, tee kanavahaku uudelleen. Lisäksi SuomiAreenaTV-kanava tulee katsottavaksi DNA TV -palveluun, josta sen löytää suorien lähetysten kanavalistauksesta 3.7. alkaen. DNA TV -palvelu on saatavilla niin puhelimeen, tablettiin kuin televisioon.

Lisätietoja:

viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oyj, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

Study: Finnish companies need to improve their preparedness for cyber threats15.3.2024 10:00:00 EET | Press release

Rapidly evolving artificial intelligence, the ever-changing global situation, and hectic everyday life are challenging the cyber security of businesses and citizens on a daily basis. According to a Nordic survey commissioned by DNA’s parent company Telenor and conducted by the Norstat Group, Finnish business leaders recognise these challenges, but companies are insufficiently prepared for cyber threats.