DNA tuo huippuartistit SuomiAreenalle ja televisiokatsojille kautta maan

6.6.2017 08:00 | DNA Oyj

SuomiAreenan pääyhteistyökumppani DNA järjestää tämän kesän tapahtumassa näyttävän kesäkonsertin. Keskiviikkona 12. heinäkuuta Porissa järjestettävässä konsertissa ovat esiintyjinä kotimaiset huippuartistit Saara Aalto, Irina ja Mikko Kuustonen. Tilaisuus on lisäksi katsottavissa televisiosta.

DNA toimii jälleen SuomiAreenan yhteistyökumppanina 10.-14.7.2017 toimittaen tilaisuuteen kattavat tietoliikenneyhteydet. Lisäksi DNA toteuttaa aiempien vuosien tapaan SuomiAreenalle oman televisiokanavan, SuomiAreenaTV:n*. DNA tuo myös Porin keskustan keskeisille paikoille suuret näytöt, joista SuomiAreenan tapahtumia on mahdollista seurata.

Huippuviihdettä Porin illassa ja kaikille televisiokatsojille

DNA:n oma yleisötilaisuus järjestetään Porin Raatihuoneenpuistossa keskiviikkona 12. heinäkuuta klo 18.30. Viihteellisessä kesäkonsertissa esiintyvät kotimaiset huippuartistit Saara Aalto, Irina ja Mikko Kuustonen. Tilaisuuden juontavat koomikko Jaakko Saariluoma ja DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck.

- Olemme todella iloisia, että voimme jatkaa tätä erinomaista yhteistyötä jälleen tänä vuonna. Osana yhteistyötä haluamme mahdollistaa SuomiAreenan osallistujille viihdyttävän kesäillan huippuartistien seurassa. Hienoa on myös se, että MTV on ilmoittanut esittävänsä kesäkonsertin kaikkien televisiokatsojien iloksi parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltana heti tapahtumaviikon päätteeksi, DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck kommentoi.

DNA:n tilaisuus "Saariluoma ja starat Porin illassa" on katsottavissa suorana lähetyksenä SuomiAreenaTV -kanavalta 12. heinäkuuta. Tilaisuuden taltiointi esitetään MTV-kanavalla lauantaina 15. heinäkuuta klo 20.

Keskiviikon kesäkonsertin lisäksi DNA järjestää torstaina 13. heinäkuuta Kristiina Komulaisen ja Ivan Puopolon johdolla mielenkiintoisen yleisötapahtuman otsikolla "Saako olla innoissaan? – Talk show digiajan työelämästä". Tilaisuudessa keskustellaan työelämän uusista taidoista, luovuudesta, robottityövoimasta ja siitä, millaisessa työssä ihminen on paras vaihtoehto tulevaisuuden työelämässä.

*SuomiAreenaTV löytyy DNA:n kaapeliverkossa kanavapaikalta 265 ja Digitan antenniverkossa paikalta 29. Näissä verkoissa kanavapaikka on näkyvissä viikosta 23 alkaen ja varsinainen lähetys käynnistyy 10.7. Valtaosa televisioista ja digibokseista löytää kanavan automaattisesti. Jos näin ei käy, tee kanavahaku uudelleen. Lisäksi SuomiAreenaTV-kanava tulee katsottavaksi DNA TV -palveluun, josta sen löytää suorien lähetysten kanavalistauksesta 3.7. alkaen. DNA TV -palvelu on saatavilla niin puhelimeen, tablettiin kuin televisioon.

Lisätietoja:

viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oyj, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

DNA has launched the new Android TV device, the DNA TV-hubi10.8.2017 10:02Tiedote

DNA’s open ecosystem Android TV hub, DNA TV-hubi, is now available. The device combines a set-top box, Chromecast built-in and a smart phone-style app store for TVs. DNA TV-hubi enables you to watch TV and use online applications, play games and listen to music via one easy-to-use system. DNA TV-hubi uses the Android TV operating system, so Katsomo, Yle Areena and Ruutu, the apps of the three major TV channels in Finland, are available on the system, as well as YouTube and Deezer and a wide range of games and other apps. Netflix will also become available for the device soon. DNA TV-hubi includes Chromecast built-in, which enables you to easily mirror contents from your smart phone or tablet to your TV. You can download applications for DNA TV-hubi from the Google Play app store. DNA's wide range of TV channels is also naturally available for DNA TV-hubi. DNA's channel package and programme library offerings include a wide range of entertainment and sports, with a continuously growing

DNA TV-hubin myynti on alkanut10.8.2017 10:00Tiedote

DNA on aloittanut avoimen ekosysteemin Android TV -laitteen, DNA TV-hubin, myynnin. Laite yhdistää digiboksin, Google Cast -peilauksen ja tuo älypuhelimista tutun sovelluskaupan myös televisiolle. DNA TV-hubi on laite, joka yhdistää television katselun ja nettisovellukset, pelit ja musiikin yhdeksi helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. DNA TV-hubi on varustettu Android TV -käyttöjärjestelmällä, minkä ansiosta siinä toimivat mm. kaikkien kolmen isoimman kotimaisen tv-kanavan sovellukset Katsomo, Yle Areena ja Ruutu sekä niiden lisäksi YouTube ja Deezer sekä kattava joukko pelejä ja muita sovelluksia. Myös Netflix on tulossa laitteelle lähiaikoina. DNA TV-hubissa on lisäksi sisäänrakennettu Google Cast, jonka avulla puhelimesta tai tabletista voi helposti peilata sisältöjä televisioon. Sovellukset DNA TV-hubille ovat ladattavissa Google Play -sovelluskaupasta. DNA:n kattava maksu-tv-tarjonta on luonnollisesti saatavilla myös DNA TV-hubille. DNA:n tarjoamissa kanavapaketeissa ja ohjelmakirj