DNA tuo myyntiin Xiaomin Mi 8 ja Mi A2 -uutuuspuhelimet

DNA tuo myyntiin Xiaomilta kaksi odotettua Mi-sarjan uutuuspuhelinta. Xiaomi Mi 8 on valmistajan tämän vuoden lippulaiva, ja Xiaomi Mi A2 on tehokas Android One -puhelin. Laitteiden ennakkomyynti alkaa tänään. DNA aloitti Xiaomi-älypuhelimien myynnin kesäkuussa Suomen ainoana virallisena Xiaomi-jälleenmyyjänä ja operaattorijakelijana.

Uusien puhelimien ennakkomyynti alkaa perjantaina 10. elokuuta ja toimitukset sekä varsinainen myynti käynnistyvät torstaina 30. elokuuta.

”Kovasti odotettu Xiaomi Mi 8 on herättänyt paljon kiinnostusta sekä maailmalla että Suomessa, ja olemme iloisia voidessamme tuoda tämän huippuominaisuuksilla varustetun laitteen tarjolle kaikkiin myyntikanaviimme. Xiaomi Mi 8 tuo lippulaivapuhelinten tärkeimmät ominaisuudet edullisempaan hintapisteeseen ja rakentaa kovaa vauhtia kasvavalle Xiaomi-brändille vahvaa jalansijaa myös Suomessa”, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Xiaomin puhelimien virallinen maahantuoja Suomessa on Splendid Group.

”Xiaomin uusi upea lippulaivapuhelin tuo markkinoille uusinta innovatiivista teknologiaa. Olemme erittäin mielissämme voidessamme tuoda suomalaisille kuluttajille tämän hienon laitteen käyttökokemuksen ja hyödyt”, kertoo Splendid Groupin toimitusjohtaja Kimmo Virtanen.

Xiaomin vuoden 2018 lippulaivapuhelin Xiaomi Mi 8 on tehokas, hinta/laatusuhteeltaan erittäin houkutteleva laite, joka on varustettu lippulaivapuhelimista tutulla energiatehokkaalla Snapdragon 845 -prosessorilla. Kyseessä on maailman ensimmäinen puhelin, jossa on kaksitaajuus-GPS erittäin tarkkaa ja nopeaa paikannusta varten. Laitteessa on 20 megapikselin selfie-kamera, joka luo järjestelmäkameroista tutut bokeh-efektit, sekä Samsungin valmistama AMOLED-näyttö, jossa on piilotettava näyttölovi. Laitteen näyttösuhde on peräti 86,68 %. Pitkäkestoinen 3400 mAh akku ja QuickCharge 4.0 -pikalataus tukevat käyttömukavuutta. Runko ja kehys ovat lentokonealumiinia, ja etupaneelin lisäksi myös takapaneeli on lasia.

DNA tuo samalla aikataululla tarjolle myös Xiaomi Mi A2 Android One -puhelimen, jonka edeltäjä, Xiaomi Mi A1 on ollut DNA:n myydyimpiä Xiaomi-malleja.

Kiinalainen Xiaomi on maailman neljänneksi suurin ja nopeimmin kasvava älypuhelinvalmistaja. Yhtiö panostaa teknisten ominaisuuksien lisäksi vahvasti myös tuotteidensa käytettävyyteen ja designiin sekä hinta/laatusuhteeseen. Xiaomin puhelimissa on Android-käyttöjärjestelmä sekä Xiaomin oma, käytettävyyttä parantava MIUI-käyttöliittymä (Android One -laitteita lukuun ottamatta). Käyttöliittymä toimii myös suomeksi.

Hinnat:

• Xiaomi Mi 8 64 Gt (sininen) 499 €
  • Xiaomi Mi 8 128 Gt (musta) 549 €
  • Xiaomi Mi A2 64 Gt (kulta) 299 €

Laitteet voi hankkia DNA:lta korottomalla ja kuluttomalla 3 vuoden maksuajalla. DNA tarjoaa kaikille Xiaomi-älypuhelimille pidennetyn 3 vuoden takuun.

Xiaomi-puhelimet tarvikkeineen ovat myynnissä kaikissa DNA Kaupoissa ja DNA:n nettikaupassa osoitteessa dna.fi.

toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 0440 443 069, sami.aavikko@dna.fi
toimitusjohtaja Kimmo Virtanen, Splendid Group Oy, puh. 0400 599 249, kimmo.virtanen@splendid-group.net

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu yli 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Tietoa Xiaomista:
Xiaomi Corporation perustettiin huhtikuussa 2010, ja yhtiö listautui Hongkongin pörssin päälistalle 9.7.2018 (kaupankäyntitunnus 1810.HK). Xiaomi on internetpalveluyritys, jonka ydinliiketoimintaa ovat älypuhelimet sekä IoT-alustaan liitetyt älylaitteet.
Xiaomin visiona on ystävystyä laitteidensa käyttäjien kanssa ja olla käyttäjien mielestä ”coolein firma”. Xiaomi on sitoutunut jatkuvaan innovointiin ja tinkimättömään laatu- ja tehokkuusajatteluun. Yritys kehittää jatkuvasti upeita mutta järkevästi hinnoiteltuja tuotteita, jotta kuka tahansa voi parantaa elämänlaatuaan innovatiivisen tekniikan avulla.
Xiaomi on tällä hetkellä maailman neljänneksi suurin älypuhelinvalmistaja. Sillä on maailman suurin kuluttajalaitteiden IoT-alusta, johon on kytketty yli sata miljoonaa älylaitetta (lukuun ottamatta älypuhelimia ja kannettavia tietokoneita). Xiaomin tuotteita myydään jo yli 70 maassa, ja ne ovat monien markkinoiden myydyimpiä laitteita.

Splendid Group Oy yhteistyössä GROUP RDC:n kanssa:
Splendid Group Oy on Xiaomin virallinen yhteistyökumppani Suomessa, ja se tekee yhteistyötä GROUP RDC:n ja Smart Orangen kanssa.
GROUP RDC on kansainvälistä yhteistyötä tekevä holdingyhtiö, ja sillä on monia tytäryhtiöitä eri aloilla kuten jakelussa, vähittäismyynnissä, huoltopalveluissa sekä toimitusketjujen hallinnassa. RDC:llä on myös keskushuoltotoimintaa ja keskeistä logistiikkatoimintaa Hongkongissa sekä tutkimus- ja tuotekehityskeskus Kiinan Shenzhenissä. info.fi@splendid-group.net

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA TV Vuokraamo rental store now offers all movies in HD quality – Nordisk Film catalogue as the latest addition25.9.2018 11:45Tiedote

The movie selection of the DNA TV service expands today as titles in the Nordisk Film catalogue are added to available rental movies. As of today, all Vuokraamo rental movies are available in HD quality. As consumers habits change, viewers are increasingly using broadband to watch rental movies. Consumers today want all TV content to be accessible in one place at any time, and viewable with the device of their choosing.