DNA:lta myyntiin uusia 4G-liittymiä

DNA Nopea 4G -liittymissä rajaton netti kotimaassa ja 10 Gt kuukausimaksuun kuuluvaa EU-dataa

Uusissa DNA Nopea 4G -liittymissä on kuluttajien eniten arvostamat ominaisuudet, eli rajaton tiedonsiirto DNA:n nopeassa matkaviestinverkossa ja suuri kuukausimaksuun kuuluva EU-datapaketti.

DNA:n uudet liittymät ovat DNA Nopea 4G Rajaton, DNA Nopea 4G Paketti ja DNA Nopea 4G Jämpti. Ne ovat paras vaihtoehto asiakkaille, jotka käyttävät puhelintaan mielellään paljon sekä kotimaassa että toisessa EU-maassa.

Kaikissa uusissa liittymissä on kotimaassa rajaton ja nopea, jopa 100 megabittiin sekunnissa yltävä 4G-kykyinen netti ja 10 gigatavua kuukaudessa kattava EU-datapaketti. Puheen ja viestien veloitustavan voi valita: DNA Nopea 4G Rajaton sisältää rajattomasti puhetta ja viestejä, DNA Nopea 4G Pakettiin kuuluu 200 minuuttia puhetta ja 200 tekstiviestiä, ja DNA Nopea 4G Jämptissä puhe ja viestit veloitetaan käytön mukaan 7 senttiä per minuutti/kappale.

– Rajaton kotimaan data on asiakkaillemme tärkeä, joten se löytyy uusistakin liittymistä. Myös EU-datapaketti on uusissa liittymissä niin suuri, että se kattaa lähes kaikkien asiakkaiden EU-käytön, toteaa DNA:n handset-liiketoiminnan johtaja Cedric Kamtsan.

Uusilla liittymätyypeillä ei ole vaikutusta jo käytössä oleviin liittymiin. Näiden liittymien kotimaan hinnoittelu pysyy ennallaan, mutta EU-roaming-hinnoittelu muuttuu niin, että puhelut ja viestit toisessa EU-maassa veloitetaan kotimaan hinnalla ja EU-tiedonsiirron hinta laskee yli 90 prosenttia.

Uudet liittymät on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille, ja ne ovat myynnissä kaikissa DNA:n kuluttajamyynnin kanavissa.

Lisätietoa:
Cedric Kamtsan, johtaja, Handset-liiketoiminta, puh. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi
DNA Nopea 4G -liittymät: www.dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

DNA:n operaattorilaskutus nyt saatavilla App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksiin18.10.2017 13:30Tiedote

DNA tarjoaa asiakkailleen 18.10. alkaen mahdollisuutta maksaa App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksistaan suoraan matkapuhelinlaskulla tai prepaid-saldolla. Palvelu on saatavilla kaikille DNA:n postpaid- ja prepaid-puhelinliittymäasiakkaille Suomessa. Palvelun lanseeraus merkitsee dynaamista uutta askelta DNA:n mobiilimaksamisen palveluiden ja asiakaskokemuksen kehityksessä. Palvelun käyttö on yksinkertaista. DNA:n asiakkaat, joilla on uusi tai olemassa oleva Apple ID, voivat valita operaattorilaskutuksen ("Carrier Billing") maksutavakseen iPhone-, iPad-, iPod touch- tai Mac-laitteellaan haluamansa sovelluksen tiliasetuksissa tai tietokoneellaan iTunes-sovelluksessa. Uusi maksutapa tulee automaattisesti saataville, ja sen avulla voit tehdä heti ostoksia yhdellä painalluksella Apple-laitteillasi, Apple TV ja Apple Watch mukaan lukien. Lisätietoja operaattorilaskutuksen käyttöönotosta löydät osoitteesta www.dna.fi/appstore. Lisätietoja medialle:Cedric Kamtsan, johtaja, Hands

DNA carrier billing now available for App Store, Apple Music, iTunes and iBooks purchases18.10.2017 13:30Tiedote

Beginning Wednesday, 18 October, DNA will offer customers the option to pay for purchases in the App Store and for Apple Music, iTunes and iBooks, directly from their mobile phone account. The service will be available to all DNA’s customers in Finland for postpaid and prepaid mobile plans. The launch of the service sees DNA take a dynamic new step in the development of its financial services and customer service. Using the service is simple. DNA’s customers with a new or existing Apple ID select “Carrier Billing" as a payment method in your account settings for the App Store, Apple Music, iTunes and iBooks from their iPhone, iPad, iPod touch and Mac, or on iTunes from their PC. The new payment option will be configured automatically and immediately allows for one-tap purchasing from your Apple devices, including Apple TV and Apple Watch. For more information on how to set up carrier billing, please visit www.dna.fi/appstore (in Finnish). Further information for the media:Cedric Kamtsa