DNA:lta myyntiin uusia 4G-liittymiä

DNA Nopea 4G -liittymissä rajaton netti kotimaassa ja 10 Gt kuukausimaksuun kuuluvaa EU-dataa

Uusissa DNA Nopea 4G -liittymissä on kuluttajien eniten arvostamat ominaisuudet, eli rajaton tiedonsiirto DNA:n nopeassa matkaviestinverkossa ja suuri kuukausimaksuun kuuluva EU-datapaketti.

DNA:n uudet liittymät ovat DNA Nopea 4G Rajaton, DNA Nopea 4G Paketti ja DNA Nopea 4G Jämpti. Ne ovat paras vaihtoehto asiakkaille, jotka käyttävät puhelintaan mielellään paljon sekä kotimaassa että toisessa EU-maassa.

Kaikissa uusissa liittymissä on kotimaassa rajaton ja nopea, jopa 100 megabittiin sekunnissa yltävä 4G-kykyinen netti ja 10 gigatavua kuukaudessa kattava EU-datapaketti. Puheen ja viestien veloitustavan voi valita: DNA Nopea 4G Rajaton sisältää rajattomasti puhetta ja viestejä, DNA Nopea 4G Pakettiin kuuluu 200 minuuttia puhetta ja 200 tekstiviestiä, ja DNA Nopea 4G Jämptissä puhe ja viestit veloitetaan käytön mukaan 7 senttiä per minuutti/kappale.

– Rajaton kotimaan data on asiakkaillemme tärkeä, joten se löytyy uusistakin liittymistä. Myös EU-datapaketti on uusissa liittymissä niin suuri, että se kattaa lähes kaikkien asiakkaiden EU-käytön, toteaa DNA:n handset-liiketoiminnan johtaja Cedric Kamtsan.

Uusilla liittymätyypeillä ei ole vaikutusta jo käytössä oleviin liittymiin. Näiden liittymien kotimaan hinnoittelu pysyy ennallaan, mutta EU-roaming-hinnoittelu muuttuu niin, että puhelut ja viestit toisessa EU-maassa veloitetaan kotimaan hinnalla ja EU-tiedonsiirron hinta laskee yli 90 prosenttia.

Uudet liittymät on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille, ja ne ovat myynnissä kaikissa DNA:n kuluttajamyynnin kanavissa.

Lisätietoa:
Cedric Kamtsan, johtaja, Handset-liiketoiminta, puh. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi
DNA Nopea 4G -liittymät: www.dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

Distribution of Discovery and Eurosport pay-TV channels to DNA’s customers is at risk of being discontinued on 1 January8.12.2017 09:35Tiedote

DNA is preparing to discontinue the distribution of the Discovery and Eurosport pay-TV channels starting from 1 January 2018. This is due to the unreasonably high distribution fee increase demands that the television company Discovery has presented during the agreement negotiations, and the fact that the risk of discontinued distribution has already realised with several other operators in a similar situation.