DNA:n kaapeliverkon päivitystyö Lohjalla ja sen ympäristökunnissa on valmistunut

DNA on tehnyt kaapeliverkon päivitystöitä Lohjalla, Nummelassa, Karkkilassa ja Vihdissä. Viime vuoden kesällä käynnistetty työ on nyt saatu päätökseen suunnitelman mukaisesti koko alueella. Mittavalla päivityksellä on kehitetty alueen kaapeliverkkoa, lisätty sen kapasiteettia ja varauduttu tulevaisuuden palveluihin.

Verkkoa on päivitetty alue kerrallaan. Työt aloitettiin Lohjalta viime vuoden heinäkuussa, ja projekti saatiin päätökseen kesäkuun alkupäivinä, kun Vihdin kirkonkylän ja Karkkilan työt valmistuivat.

DNA:n kaapeliverkko on kuluneen vuoden aikana päivitetty DNA Valokuitu Plus -verkoksi, joka mahdollistaa jopa gigaluokan laajakaistanopeudet ilman mitään muutostöitä taloyhtiön sisäverkossa. Jo lähivuosina DNA Valokuitu Plus -verkossa ovat mahdollisia usean gigan yhteydet jopa kymmeneen gigaan asti.

DNA on tiedottanut töiden aluekohtaisesta etenemisestä nettisivujensa lisäksi myös toimittamalla tietoa kiinteistöjen postilaatikkoihin tai ilmoitustauluille. Ennakkotieto päivitystöistä ja töiden valmistumiskuittaus on toimitettu mahdollisuuksien mukaan myös tekstiviestillä asiakkailleen kulloinkin työn kohteena olevilla alueilla.

DNA:n kuitupohjaisessa kiinteässä verkossa on huippunopean laajakaistan lisäksi tarjolla myös yli 170 televisiokanavaa, mukaan lukien yli 50 HD- eli teräväpiirtokanavaa.

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

DNA:n operaattorilaskutus nyt saatavilla App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksiin18.10.2017 13:30Tiedote

DNA tarjoaa asiakkailleen 18.10. alkaen mahdollisuutta maksaa App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksistaan suoraan matkapuhelinlaskulla tai prepaid-saldolla. Palvelu on saatavilla kaikille DNA:n postpaid- ja prepaid-puhelinliittymäasiakkaille Suomessa. Palvelun lanseeraus merkitsee dynaamista uutta askelta DNA:n mobiilimaksamisen palveluiden ja asiakaskokemuksen kehityksessä. Palvelun käyttö on yksinkertaista. DNA:n asiakkaat, joilla on uusi tai olemassa oleva Apple ID, voivat valita operaattorilaskutuksen ("Carrier Billing") maksutavakseen iPhone-, iPad-, iPod touch- tai Mac-laitteellaan haluamansa sovelluksen tiliasetuksissa tai tietokoneellaan iTunes-sovelluksessa. Uusi maksutapa tulee automaattisesti saataville, ja sen avulla voit tehdä heti ostoksia yhdellä painalluksella Apple-laitteillasi, Apple TV ja Apple Watch mukaan lukien. Lisätietoja operaattorilaskutuksen käyttöönotosta löydät osoitteesta www.dna.fi/appstore. Lisätietoja medialle:Cedric Kamtsan, johtaja, Hands

DNA carrier billing now available for App Store, Apple Music, iTunes and iBooks purchases18.10.2017 13:30Tiedote

Beginning Wednesday, 18 October, DNA will offer customers the option to pay for purchases in the App Store and for Apple Music, iTunes and iBooks, directly from their mobile phone account. The service will be available to all DNA’s customers in Finland for postpaid and prepaid mobile plans. The launch of the service sees DNA take a dynamic new step in the development of its financial services and customer service. Using the service is simple. DNA’s customers with a new or existing Apple ID select “Carrier Billing" as a payment method in your account settings for the App Store, Apple Music, iTunes and iBooks from their iPhone, iPad, iPod touch and Mac, or on iTunes from their PC. The new payment option will be configured automatically and immediately allows for one-tap purchasing from your Apple devices, including Apple TV and Apple Watch. For more information on how to set up carrier billing, please visit www.dna.fi/appstore (in Finnish). Further information for the media:Cedric Kamtsa