DNA:n Yrittäjän digiakatemia saa jatkoa – uudet kurssit antavat eväitä yrityksen kasvuun

DNA laajentaa kehuttua Yrittäjän digiakatemiaansa kahdella uudella kurssilla, jotka käsittelevät yrityksen rahoitusta ja kasvumarkkinointia. Kurssit antavat yrittäjille käytännöllisiä työkaluja yrityksen toiminnan kasvattamiseen.
DNA laajentaa kehuttua Yrittäjän digiakatemiaansa uusilla kursseilla, jotka käsittelevät yrityksen rahoitusta ja kasvumarkkinointia. Kuvassa yksi kouluttajista, DNA:n Elina Mansner.

DNA lanseerasi yhteistyössä Suomen Yrittäjäopiston kanssa kehitetyn Yrittäjän digiakatemian vuosi sitten. Kaikille avoin ilmainen verkkoakatemia sisälsi pienyrittäjille suunnattuja kursseja tietoturvasta, sosiaalisen median markkinoinnista, pilvipalveluista ja yrittäjälle tarpeellisista tietoteknisistä laitteista.

”Perustimme Yrittäjän digiakatemian, koska halusimme madaltaa pienyrittäjien kynnystä ottaa käyttöön teknologioita, jotka jättävät heille paremmin aikaa varsinaisen liiketoiminnan hoitamiseen. Nyt otamme seuraavan askelen ja suuntaamme katseemme kasvuun lisäämällä valikoimaan uusia kursseja, jotka antavat yrittäjille työkaluja toimintansa tulokselliseen kehittämiseen”, sanoo DNA:n yritysmarkkinoinnin johtaja Elina Mansner.

Rahoituskurssilla tutustutaan mm. rahoituksen perusteisiin, saatavilla oleviin rahoitusmalleihin, julkisen rahoituksen ja takausten hankkimiseen sekä lisäpääoman keräämiseen sijoittajilta. Käytännönläheisen kurssin vetävät Nordean Head of Startups & Growth Vesa Riihimäki sekä FiBANin toimitusjohtaja Amel Gaily.

Kasvumarkkinointia käsittelevässä kurssissa käydään läpi etenkin pienyrittäjälle sopivia kasvun keinoja sekä digitaalisten työkalujen käyttämistä kasvun ajurina. Painopiste on käytännön ohjeissa ja datan hyödyntämisessä. Opettajina kurssilla ovat Growth Triben toimitusjohtaja Anssi Rantanen sekä DNA:n Elina Mansner.

”Tämä monella tavalla poikkeuksellinen vuosi on osoittanut, miten tärkeää yrityksille on pystyä digitalisoimaan toimintaansa mahdollisimman pitkälle ja hakemaan kasvua uusilla tavoilla. Toivomme, että kurssiemme avulla suomalaiset yrittäjät ovat jatkossa entistäkin vahvempia kohtaamaan tulevaisuuden haasteet”, Mansner sanoo.

Kuten muutkin Yrittäjien digiakatemian kurssit, myös kasvumarkkinointi ja rahoitus sisältävät videoluentoja sekä mahdollisuuden ladata oppisisältö tekstinä. Kurssien lopuksi voi testata osaamisensa kokeen avulla, ja kaikki kurssit suoritettuaan saa diplomin.

Uudet kasvumarkkinoinnin ja rahoituksen kurssit sekä neljä aiemmin julkaistua Yrittäjän digiakatemian kurssia löytyvät osoitteesta www.yrittäjändigiakatemia.fi.

Lisätietoja:

Elina Mansner, yritysmarkkinoinnin johtaja, DNA Oyj, puh. 044 044 7767 elina.mansner@dna.fi

DNA:n viestintä: puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

Study: Finnish companies need to improve their preparedness for cyber threats15.3.2024 10:00:00 EET | Press release

Rapidly evolving artificial intelligence, the ever-changing global situation, and hectic everyday life are challenging the cyber security of businesses and citizens on a daily basis. According to a Nordic survey commissioned by DNA’s parent company Telenor and conducted by the Norstat Group, Finnish business leaders recognise these challenges, but companies are insufficiently prepared for cyber threats.