DNA:n Yrittäjän digiakatemia saa jatkoa – uudet kurssit antavat eväitä yrityksen kasvuun

DNA laajentaa kehuttua Yrittäjän digiakatemiaansa kahdella uudella kurssilla, jotka käsittelevät yrityksen rahoitusta ja kasvumarkkinointia. Kurssit antavat yrittäjille käytännöllisiä työkaluja yrityksen toiminnan kasvattamiseen.

DNA laajentaa kehuttua Yrittäjän digiakatemiaansa uusilla kursseilla, jotka käsittelevät yrityksen rahoitusta ja kasvumarkkinointia. Kuvassa yksi kouluttajista, DNA:n Elina Mansner.

DNA lanseerasi yhteistyössä Suomen Yrittäjäopiston kanssa kehitetyn Yrittäjän digiakatemian vuosi sitten. Kaikille avoin ilmainen verkkoakatemia sisälsi pienyrittäjille suunnattuja kursseja tietoturvasta, sosiaalisen median markkinoinnista, pilvipalveluista ja yrittäjälle tarpeellisista tietoteknisistä laitteista.

”Perustimme Yrittäjän digiakatemian, koska halusimme madaltaa pienyrittäjien kynnystä ottaa käyttöön teknologioita, jotka jättävät heille paremmin aikaa varsinaisen liiketoiminnan hoitamiseen. Nyt otamme seuraavan askelen ja suuntaamme katseemme kasvuun lisäämällä valikoimaan uusia kursseja, jotka antavat yrittäjille työkaluja toimintansa tulokselliseen kehittämiseen”, sanoo DNA:n yritysmarkkinoinnin johtaja Elina Mansner.

Rahoituskurssilla tutustutaan mm. rahoituksen perusteisiin, saatavilla oleviin rahoitusmalleihin, julkisen rahoituksen ja takausten hankkimiseen sekä lisäpääoman keräämiseen sijoittajilta. Käytännönläheisen kurssin vetävät Nordean Head of Startups & Growth Vesa Riihimäki sekä FiBANin toimitusjohtaja Amel Gaily.

Kasvumarkkinointia käsittelevässä kurssissa käydään läpi etenkin pienyrittäjälle sopivia kasvun keinoja sekä digitaalisten työkalujen käyttämistä kasvun ajurina. Painopiste on käytännön ohjeissa ja datan hyödyntämisessä. Opettajina kurssilla ovat Growth Triben toimitusjohtaja Anssi Rantanen sekä DNA:n Elina Mansner.

”Tämä monella tavalla poikkeuksellinen vuosi on osoittanut, miten tärkeää yrityksille on pystyä digitalisoimaan toimintaansa mahdollisimman pitkälle ja hakemaan kasvua uusilla tavoilla. Toivomme, että kurssiemme avulla suomalaiset yrittäjät ovat jatkossa entistäkin vahvempia kohtaamaan tulevaisuuden haasteet”, Mansner sanoo.

Kuten muutkin Yrittäjien digiakatemian kurssit, myös kasvumarkkinointi ja rahoitus sisältävät videoluentoja sekä mahdollisuuden ladata oppisisältö tekstinä. Kurssien lopuksi voi testata osaamisensa kokeen avulla, ja kaikki kurssit suoritettuaan saa diplomin.

Uudet kasvumarkkinoinnin ja rahoituksen kurssit sekä neljä aiemmin julkaistua Yrittäjän digiakatemian kurssia löytyvät osoitteesta www.yrittäjändigiakatemia.fi.

Lisätietoja:

Elina Mansner, yritysmarkkinoinnin johtaja, DNA Oyj, puh. 044 044 7767 elina.mansner@dna.fi

DNA:n viestintä: puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

Finns prefer to watch streaming services on a TV screen15.9.2020 11:51:59 EESTPress release

A TV screen is still the most popular choice for keeping up with the content in paid streaming services. This is what DNA’s Digital Lifestyle survey*) reveals. DNA Hubi device, based on the open Android ecosystem, combines various streaming services in one place and enables you to watch shows on the large TV screen you have at home in the best possible quality. The latest application compatible with DNA Hubi is the new streaming service Disney+, which was launched in Finland today.

Suomessa katsotaan suoratoistopalveluja mieluiten tv-ruudulta – uusi Disney+ televisioon myös DNA Hubi -laitteella15.9.2020 11:51:09 EESTTiedote

Televisioruutu on edelleen suosituin valinta, kun halutaan seurata maksullisten suoratoistopalvelujen tarjontaa. Tämä selviää DNA:n Digitaaliset elämäntavat -kyselytutkimuksesta. *) Avoimeen Android-ekosysteemiin perustuva DNA TV Hubi -palvelu kokoaa erilaiset suoratoistopalvelut yhteen paikkaan ja mahdollistaa ohjelmien katselun kodin isolta tv-ruudulta parhaalla mahdollisella laadulla. Uusimpana sovelluksena DNA Hubi -laitteelle on saatavissa tänään Suomessa aloittanut uusi suoratoistopalvelu Disney+.

DNA examined the level of digitalisation in Nordic municipalities — Finland has a way to go when compared to its Nordic neighbours10.9.2020 12:00:00 EESTPress release

DNA examined Nordic municipalities’ capacity to launch and deploy new digital services in the era of 5G connections. In a comparison of 60 municipalities, the Danish town Aalborg was the most digitally advanced of the compared locations. Tampere was the only Finnish municipality to reach the top 10, while Oulu and Helsinki reached the top 20.