Docendon ja CrimeTimen kirjojen julkistusaikataulu 2022

Kevään kattaus sisältää huipputarjonnan true crimea, historiaa, elämäkertoja ja jännitystä.

Kevään kirjojen julkistusaikataulu on nähtävänä netissä.

>> Katso Julkistusaikataulu
>> Katso Kirjaluettelo

Poimintoja vuodenvaihteen kirjoista

20.1. Laura Parkko: Ainutkertainen Sami Saari
27.1. Craig Whitlock: Afganistanin sota – Pentagonin salaiset paperit
02.2. Jyrki J. Kasvi: Jyrki Kasvin kolme elämää
03.2. Anneli Aunola, Kauko Röyhkä: Tanssipartneri
04.2. Tina Finn: Tohtori Mustajärvi, otaksun
14.2. Rachel DeLoache Williams: Ystäväni Anna Huijariperijättären tarina
15.2. Alpo Rusi: Kremlin kortti – KGB:n polkiittinen sota Suomessa 1982–1991

Pyydä mediavedokset tulevista kirjoista:

Prätkäjengin rivimies kertoo, millaista on kuulua rikollisyhteisöön, kun ystäviä kuolee ympäriltä7.6.2022 02:00:00 EEST | Tiedote

Kirjailija Tapani Bagge kirjasi ylös prätkäjengin rivimiehen Jari Eklundin kokemukset rikollisesta elämästä kirjaan Prosenttimies – Bikerin tarina. Loppukesästä 2007 Eklund oli pahassa paikassa: prätkäjengissä eteneminen vaati karua tekoa, josta voisi seurata elinkautinen vankeusrangaistus tai kuolema. Oliko hän valmis siihen? Esiin nousee myös kipeä kysymys: oliko rakkaudella mitään sijaa siinä elämässä?