Dronen käyttökokemuksen täydentävät DJI Goggles -videolasit vain DNA:lta

Markkinajohtaja DJI:n valmistamat lentävät nelikopterit eli dronet ovat olleet DNA Kaupan valikoimassa jo marraskuusta 2016 lähtien. DJI:n Goggles-lasit tekevät drone-lennokin kuvaaman näkymän todelliseksi kokemukseksi. Lasit tulivat myyntiin DNA:n nettikauppaan tänään.

DJI:n Goggles-videolasit nostavat drone-kokemuksen aivan uudelle tasolle, kun käyttäjä tuntee itse pääsevänsä kopterin kyytiin.  Yhteen DJI:n Mavic Pro -droneen voidaan kytkeä neljät DJI Goggles -lasit yhtäaikaisesti. Lasit toimivat myös DJI:n Phantom 4:n ja Inspire-sarjan kanssa.

"Erikoisuus Goggles-laseissa on mahdollisuus ohjata dronen ja kameran suuntaa helposti pään liikkeillä, sillä drone tottelee laseissa olevia antureita. Näissä laadukkaissa FPV -laseissa on kaksi teräväpiirtoista näyttöä, jotka toistat laadukasta kuvaa lähes viiveettä", kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Laseissa on microSD-muistikorttipaikka, HDMI- ja Micro-USB-portit. Laseilla voi katsella uudelleen tallennettua materiaalia ja jakaa sitä sosiaalisessa mediassa. DJI Goggles voidaan yhdistää myös televisioon ja näin nauttia videoiden sekä videopelien VR-elämyksistä.

”DJI Goggles -videolasien käyttäjät odottavat laitteelta yhtä korkeaa laatua, tehoa ja suorituskykyä, johon he ovat tottuneet DJI:n lentävissä koptereissa. Uskomme, että nelikopterin lennättäminen DJI Goggles -lasien kanssa on DNA:n asiakkaiden mielestä todella hauska ja mukaansatempaava kokemus”, DJI:n EMEA-alueen viestintäpäällikkö Matt Bailey toteaa.

DNA:n drone-valikoimassa on kolme erilaista lennokkia, joista suosituimmaksi on noussut DJI Mavic Pro. "Nelikoptereiden myynti on yllättänyt kaikki odotuksemme, minkä vuoksi olemme laajentaneet niiden myyntiä nettikauppamme lisäksi aikaisemmasta kuudesta myymälästämme nykyiseen kymmeneen suurimpaan DNA Kauppaan ympäri Suomen. Asiakas voi varata laitteen nettikaupasta ja noutaa sen välittömästi varauksen tehtyään näistä myymälöistä", kertoo Sami Aavikko.

DNA aloitti DJI Goggles-lasien sekä uuden pienikokoisen DJI Spark -nelikopterin myynnin nettikaupassa tänään.

DNA ja DJI järjestävät heinäkuussa Porin Jazzien yhteydessä tapahtuman, jossa on mahdollisuus kokeilla DJI Mavic Pro kopterin lennättämistä DJI Goggles -lasit päässä.

DNA julkaisee kesän aikana 100 upeaa dronella otettua ilmakuvaa Instagramissa osoitteessa: https://www.instagram.com/dna_fi/

Toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi

DNA Kauppa
on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu yli 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liikevoitto 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DJI on maailman johtava innovatiivisen lennokki- ja kamerateknologian kehittäjä ja valmistaja, jonka tuotteet sopivat sekä ammatti- että vapaa-ajan käyttöön. Yhtiön perustajat ja muu henkilöstö ovat alaan syvällisesti perehtyneitä, kauko-ohjattavien helikoptereiden, ohjausteknologian ja kameravakaajien asiantuntijoita. Yhtiön tavoitteena on tehdä ilmakuvaus- ja videointilaitteista ja -alustoista entistä luotettavampia ja helppokäyttöisempiä, jotta ne vastaavat tuoteinnovoijien ja -kehittäjien tarpeita kaikkialla maailmassa. DJI toimii tällä hetkellä Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa, ja sen mullistavia tuotteita ja ratkaisuja käytetään jo yli 100 maassa esimerkiksi elokuva-, mainos-, rakennus- ja pelastusalalla sekä maataloudessa.

DNA:n operaattorilaskutus nyt saatavilla App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksiin18.10.2017 13:30Tiedote

DNA tarjoaa asiakkailleen 18.10. alkaen mahdollisuutta maksaa App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksistaan suoraan matkapuhelinlaskulla tai prepaid-saldolla. Palvelu on saatavilla kaikille DNA:n postpaid- ja prepaid-puhelinliittymäasiakkaille Suomessa. Palvelun lanseeraus merkitsee dynaamista uutta askelta DNA:n mobiilimaksamisen palveluiden ja asiakaskokemuksen kehityksessä. Palvelun käyttö on yksinkertaista. DNA:n asiakkaat, joilla on uusi tai olemassa oleva Apple ID, voivat valita operaattorilaskutuksen ("Carrier Billing") maksutavakseen iPhone-, iPad-, iPod touch- tai Mac-laitteellaan haluamansa sovelluksen tiliasetuksissa tai tietokoneellaan iTunes-sovelluksessa. Uusi maksutapa tulee automaattisesti saataville, ja sen avulla voit tehdä heti ostoksia yhdellä painalluksella Apple-laitteillasi, Apple TV ja Apple Watch mukaan lukien. Lisätietoja operaattorilaskutuksen käyttöönotosta löydät osoitteesta www.dna.fi/appstore. Lisätietoja medialle:Cedric Kamtsan, johtaja, Hands

DNA carrier billing now available for App Store, Apple Music, iTunes and iBooks purchases18.10.2017 13:30Tiedote

Beginning Wednesday, 18 October, DNA will offer customers the option to pay for purchases in the App Store and for Apple Music, iTunes and iBooks, directly from their mobile phone account. The service will be available to all DNA’s customers in Finland for postpaid and prepaid mobile plans. The launch of the service sees DNA take a dynamic new step in the development of its financial services and customer service. Using the service is simple. DNA’s customers with a new or existing Apple ID select “Carrier Billing" as a payment method in your account settings for the App Store, Apple Music, iTunes and iBooks from their iPhone, iPad, iPod touch and Mac, or on iTunes from their PC. The new payment option will be configured automatically and immediately allows for one-tap purchasing from your Apple devices, including Apple TV and Apple Watch. For more information on how to set up carrier billing, please visit www.dna.fi/appstore (in Finnish). Further information for the media:Cedric Kamtsa