Dronen käyttökokemuksen täydentävät DJI Goggles -videolasit vain DNA:lta

Markkinajohtaja DJI:n valmistamat lentävät nelikopterit eli dronet ovat olleet DNA Kaupan valikoimassa jo marraskuusta 2016 lähtien. DJI:n Goggles-lasit tekevät drone-lennokin kuvaaman näkymän todelliseksi kokemukseksi. Lasit tulivat myyntiin DNA:n nettikauppaan tänään.

DJI:n Goggles-videolasit nostavat drone-kokemuksen aivan uudelle tasolle, kun käyttäjä tuntee itse pääsevänsä kopterin kyytiin.  Yhteen DJI:n Mavic Pro -droneen voidaan kytkeä neljät DJI Goggles -lasit yhtäaikaisesti. Lasit toimivat myös DJI:n Phantom 4:n ja Inspire-sarjan kanssa.

"Erikoisuus Goggles-laseissa on mahdollisuus ohjata dronen ja kameran suuntaa helposti pään liikkeillä, sillä drone tottelee laseissa olevia antureita. Näissä laadukkaissa FPV -laseissa on kaksi teräväpiirtoista näyttöä, jotka toistat laadukasta kuvaa lähes viiveettä", kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Laseissa on microSD-muistikorttipaikka, HDMI- ja Micro-USB-portit. Laseilla voi katsella uudelleen tallennettua materiaalia ja jakaa sitä sosiaalisessa mediassa. DJI Goggles voidaan yhdistää myös televisioon ja näin nauttia videoiden sekä videopelien VR-elämyksistä.

”DJI Goggles -videolasien käyttäjät odottavat laitteelta yhtä korkeaa laatua, tehoa ja suorituskykyä, johon he ovat tottuneet DJI:n lentävissä koptereissa. Uskomme, että nelikopterin lennättäminen DJI Goggles -lasien kanssa on DNA:n asiakkaiden mielestä todella hauska ja mukaansatempaava kokemus”, DJI:n EMEA-alueen viestintäpäällikkö Matt Bailey toteaa.

DNA:n drone-valikoimassa on kolme erilaista lennokkia, joista suosituimmaksi on noussut DJI Mavic Pro. "Nelikoptereiden myynti on yllättänyt kaikki odotuksemme, minkä vuoksi olemme laajentaneet niiden myyntiä nettikauppamme lisäksi aikaisemmasta kuudesta myymälästämme nykyiseen kymmeneen suurimpaan DNA Kauppaan ympäri Suomen. Asiakas voi varata laitteen nettikaupasta ja noutaa sen välittömästi varauksen tehtyään näistä myymälöistä", kertoo Sami Aavikko.

DNA aloitti DJI Goggles-lasien sekä uuden pienikokoisen DJI Spark -nelikopterin myynnin nettikaupassa tänään.

DNA ja DJI järjestävät heinäkuussa Porin Jazzien yhteydessä tapahtuman, jossa on mahdollisuus kokeilla DJI Mavic Pro kopterin lennättämistä DJI Goggles -lasit päässä.

DNA julkaisee kesän aikana 100 upeaa dronella otettua ilmakuvaa Instagramissa osoitteessa: https://www.instagram.com/dna_fi/

Toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi

DNA Kauppa
on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu yli 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liikevoitto 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DJI on maailman johtava innovatiivisen lennokki- ja kamerateknologian kehittäjä ja valmistaja, jonka tuotteet sopivat sekä ammatti- että vapaa-ajan käyttöön. Yhtiön perustajat ja muu henkilöstö ovat alaan syvällisesti perehtyneitä, kauko-ohjattavien helikoptereiden, ohjausteknologian ja kameravakaajien asiantuntijoita. Yhtiön tavoitteena on tehdä ilmakuvaus- ja videointilaitteista ja -alustoista entistä luotettavampia ja helppokäyttöisempiä, jotta ne vastaavat tuoteinnovoijien ja -kehittäjien tarpeita kaikkialla maailmassa. DJI toimii tällä hetkellä Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa, ja sen mullistavia tuotteita ja ratkaisuja käytetään jo yli 100 maassa esimerkiksi elokuva-, mainos-, rakennus- ja pelastusalalla sekä maataloudessa.

Distribution of Discovery and Eurosport pay-TV channels to DNA’s customers is at risk of being discontinued on 1 January8.12.2017 09:35Tiedote

DNA is preparing to discontinue the distribution of the Discovery and Eurosport pay-TV channels starting from 1 January 2018. This is due to the unreasonably high distribution fee increase demands that the television company Discovery has presented during the agreement negotiations, and the fact that the risk of discontinued distribution has already realised with several other operators in a similar situation.