eBingosta yli 622 000 euroa Raumalle

Raumalainen nettipelaaja voitti keskiviikkona 4.10.2017 klo 16.56 Veikkauksen eBingosta 622 059 euroa. Voitto tuli neljän euron hintaisesta Timantti-huoneesta, ja se maksetaan suoraan voittajan tilille.

Ebingosta on voitettu tänä vuonna jo 20 yli 100 000 euron eBingo-voittoa, joista nyt voitettu on suurin.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen kanta-asiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla, ja tarjolla on seitsemän erilaista eBingo-huonetta, joista jokaisella on oma teemansa.

Yhden ruudukon hinta vaihtelee huoneen mukaan 0,10 eurosta 4 euroon.

Faktaa eBingosta

eBingo on yhteisöllinen peli, jossa arvontaan osallistuu useita pelaajia. Valittavana on seitsemän eri Bingopeliä. Pelit Bling, Topaasi, Smaragdi, Rubiini ja Timantti ovat perinteisiä 75 numeron bingoja, joita pelataan kolmeruudukkoisella bingokupongilla.

Myös Teema-huonetta pelataan kolmeruudukkoisella bingokupongilla, mutta huoneen teema ja haettavat voittoluokat vaihtuvat aika-ajoin. Rakkaus–peli on kuviobingo, jota pelataan yksiruudukkoisella kupongilla.

Pelit eroavat toisistaan hinnaltaan ja voitonjaoltaan. eBingossa valitset ja ostat yhden tai useamman pelikupongin, jolla pääset mukaan jännittävään arvontaan.

Arvonnat suoritetaan 7 minuutin välein peliajan päätyttyä tarkoitusta varten laaditulla, Poliisihallituksen valvomalla arvontajärjestelmällä.