Eilakaisla muuttaa Helsingin liiketoimintayksikkönsä Kamppiin, Hietalahteen ja Keilaniemeen

Eilakaislan pääkaupunkiseudun henkilöstö aloitti vuoden 2023 uusissa toimitiloissa. Samalla taakse jäivät pitkään, jo viime vuosituhannelta asti, palvelleet Mikonkadun toimitilat Helsingin keskustassa.

”Eilakaisla on nyt uudistumassa voimakkaasti ja modernit toimitilat ovat osa muutosta. Meillä on uusi toimitusjohtaja, käytössä uudet ja nykyaikaiset digitaaliset työkalut ja alkuvuoden aikana olemme lisäksi uudistamassa brändiämme”, Eilakaislan henkilöstöpäällikkö Anu Lehiö kertoo.

Eilakaisla palvelee pääkaupunkiseudulla jatkossa kolmessa toimipisteessä

Etelä-Suomen operatiivinen liiketoiminta muutti Kampin Autotaloon osoitteeseen Salomonkatu 17 A.  ”Koska Eilakaisla on suomen suurimpia talous- ja palkkahallinnon rekrytointeja tekeviä henkilöstöpalveluyrityksiä, on luonnollisin uusi lokaatio Etelä-Suomen operatiiviselle liiketoiminnalle Suomen Taloushallintoliitto ry:n tiloissa”, Eilakaisla-konsernin toimitusjohtaja Antti Soro kuvaa.

Lokakuussa avattu uusi liiketoimintayksikkö Eilakaisla Teollisuus aloitti toimintansa omissa toimitiloissa Helsingissä osoitteessa Hietalahdenranta 19. Yksikkö palvelee teollisuuden, tuotannon ja logistiikan alojen työnhakijoita sekä työntekijöitä etsiviä yrityksiä.

Konsernin hallinto muutti Espoon ”Eilasatamaan”, joka virallisemmin tunnetaan myös nimellä Keilasatama 5. ”Eilasatamasta löytyy konsernihallinnon lisäksi aulapalveluihin ja ulkoistuksiin keskittyvän yksikkömme päämaja”, kertoo Soro.

Uusilla tiloilla toimivuutta henkilöstön työskentelyyn

Uusien modernien toimitilojen tavoitteena on entisestään vahvistaa Eilakaislan toimialaosaamista, kasvattaa henkilöstön viihtyvyyttä ja mahdollistaa joustavia kohtaamisia niin kollegoiden kuin asiakkaidenkin välillä.

Usealla toimipisteellä mahdollistetaan työskentely itselle sopivimmassa työpisteessä. Lisäksi eilakaislalaisilla on mahdollisuus työskennellä myös muiden kaupunkien aluetoimistoilla sekä henkilöstön käytössä olevilla mökeillä Tahkolla tai Kirkkonummella.

”Kirsikkana kakun päällä uusilta toimistoiltamme aukeaa nyt mitä mainioimmat näkymät Helsingin keskustan ja Keilalahden yli”, kuvailee Lehiö.

Pääkaupunkiseudun toimipisteiden yhteystiedot:

Pääkonttori >

Eilakaisla Helsinki >

Antti Soro Eilakaislan toimitusjohtajaksi4.11.2022 08:30:00 EET | Tiedote

Henkilöstöpalveluyritys Eilakaislan toimitusjohtajaksi on nimitetty 31.10.2022 alkaen Antti Soro (44). Soro on toiminut aiemmin Taloushallintoliiton toimitusjohtajana, johdon konsulttina ja kasvuyhtiösijoittajana sekä neuvonantajana. Koulutukseltaan Soro on diplomi-insinööri Otaniemestä, fysiikan ja matematiikan laitokselta. Soron työhistorian yhdistävänä tekijänä on digitalisaation hyödyntäminen liiketoimintaympäristöjen muutoksessa.