Elämyksellistä kotimaanmatkailua uudella tavalla – tätä moottoripyörien harvinaisuutta ei ole aiemmin nähty vuokramarkkinoilla

Edessämme on jälleen kesä, jolloin kotimaanmatkailun suuri suosio jatkuu. Vihtiläinen Zuma Products Oy näki ajassa selkeän tilauksen elämyksellisyyttä toivoville matkailijoille, jotka arvostavat matkailussa laatua sekä vapautta kulkea omia polkujaan. Zuma Rent - vuokrauskonsepti toi alkuvuodesta markkinoille erityisvarustellun vuokramatkailuauton, joka otettiin vastaan suurella mielenkiinnolla. Nyt yritys laajentaa valikoimaansa uusiin matkailumuotoihin tuoden vuokralle moottoripyörien harvinaisuuden. Vuokraustoiminnasta vastaava Pasi Moilanen kertoo yrityksen havainneen asiakaskunnassa toiveen tavanomaisesta poikkeaville vaihtoehdoille – rahaa kun on jäänyt korona-aikana säästöön ja kaipuu elämyksiin on vastaavasti kasvanut.
Suzuki GSX 1300 B-king on nakupyörä-tyylinen harvinaisuus. KUVA: Timi Kukkaro / Mediakukkaro

Laadukasta matkantekoa poikkeuksellisella vuokrayksilöllä

Zuma Rent -konsepti tarjoaa vuokravaihtoehtoja, joissa yhdistyvät korkea laatu sekä mahdollisuus kokea jotain erilaista, investoimatta hintaviin ajoneuvoihin itse. Nyt vuokralle tarjottava Suzuki GSX 1300 B-king on nakupyörä-tyylinen harvinaisuus. Pyörä on helppo ja miellyttävä ajaa sekä tehon kapasiteetti on säädettävissä. Kypärä sisältyy vuokraan aina, samoin täyskaskovakuutus.

”Alkusysäys elämysmatkailuajoneuvojen tarjontaan lähti omista havainnoistamme – olimme vuokraamassa asuntoautoa, mutta sopivia vaihtoehtoja ei juurikaan ollut saatavilla. Halusimme täyttää markkinoilla olevaa aukkoa, panostaen vuokrattavien yksilöiden laatuun. Moottoripyöriin laajentuminen lähti omasta intohimosta, ja halusin löytää siihen poikkeuksellisen yksilön. Kun tämä B-king malli tuli liikkeessä vastaan, tiesin sen olevan juuri oikea asiakaskunnallemme. Toista samanlaista ei tarjolla ole”, kuvailee yrityksen vuokraustoiminnasta vastaava Pasi Moilanen.

Uudenlaisia vaihtoehtoja lomailuun – valikoimaa kehitetään myös tulevaisuudessa

Zuma Rent -konsepti tarjoaa vuokraajille myös entistä monipuolisempia vaihtoehtoja, huomioiden perheiden tai matkaseurueiden yksilöllisiä toiveita. Loman ei tarvitse välttämättä olla kompromissi, vaan osapuolet voivat sisällyttää siihen toivomiaan elementtejä.

”Perheet, tai esimerkiksi pienimuotoisesti synttäreitä viettävät, voivat halutessaan kokeilla uudenlaisia matkailumuotoja, yhdistäen kaksi eri kulkuneuvoa. Jos yhden unelmana on kokea moottoripyöräilyn vapautta ja silti lomailla seurueensa kanssa, voi meiltä vuokrata molemmat ajoneuvot matkantekoon ja majoittua yhdessä matkailuautossa. Tällöin annamme myös alennusta moottoripyörän vuokrasta”, Moilanen kertoo.

Yritys aikoo kasvattaa tuoteperhettä uusilla vuokrattavilla ajoneuvoilla myös tulevaisuudessa, asiakkaiden toiveita kuunnellen.

Pasi Moilanen, pasi.moilanen@zuma.fi, p. +358 (0)40 060 0449

Pasi Moilanen, puh. +358 40 060 0449, pasi.moilanen@zuma.fi

Zuma Products Oy
Ratastie 13 B
03100 NUMMELA
info@zuma.fi

Zuma Rent on tuonut vuokralle moottoripyöräharvinaisuuden, jota ei ole ennen nähty vuokramarkkinoilla. KUVA: Timi Kukkaro / Mediakukkaro
Zuma Rent -konsepti tarjoaa vuokralle ajoneuvoja, joissa yhdistyvät korkea laatu sekä mahdollisuus kokea jotain erilaista. KUVA: Timi Kukkaro / Mediakukkaro
Pyörä on helppo ja miellyttävä ajaa. Myös moottoripyörän tehon kapasiteetti on säädettävissä. KUVA: Timi Kukkaro / Mediakukkaro

BusinessRakentamo ry on yrittäjän asiantunteva ja palveleva kumppani toiminnan kehittämiseen. Laajan verkostomme erityisosaamista ovat yrityskehitys, yritysneuvonta sekä pienyrittäjyyttä tukevat palvelut ja koulutukset.

Mediatiedotteen laatija: Essi Lehtimäki / Gemme.fi

Zuma Rent tekee matkasta elämyksen laadukkailla vuokra-ajoneuvoilla.