Elgood Oy

Elgood Oy ja Partco Oy yhdistyvät

Lehdistötiedote/Helsinki, 15. syyskuuta 2015, vapaa julkaistavaksi. Elgood Oy ja Partco Oy ovat sopineet yritysten fuusioimisesta muodostaen palvelukonseptin, joka kattaa verkkokaupan, myymälän ja b-to-b kaupan.

Elgood Oy on ostanut Partco Oy:n koko osakekannan. Partco jatkaa perinteikästä elektroniikan jakelukauppaa Partco nimellä sekä verkkokauppana että myymälänä. Elgoodiin fuusioituna Partcon resurssit kasvavat antaen mahdollisuuden toimintojen kehittämiseen ja entistä parempaan asiakkaiden palveluun. Elgoodin asiakkaat tulevat puolestaan saamaan toimivan verkkokaupan palvelut.

Partco Oy:n noutomyymälä sijaitseen tällä hetkellä Pohjois-Haagassa Helsingissä. Myymälä tulee muuttamaan uusiin avariin tiloihin hyvien kulkuyhteyksien äärelle, Malminkaari 10 Elgood toimistorakennukseen.

Yhteydenotot:

Elgood Oy / Timo Niinimäki
Puhelin: +358 207 981 136

Partco Oy / Matti Kuvaja
Puhelin: +358 207 981 133

Elgood Oy
Malminkaari 10

0207 981 140, info@elgood.fihttp://www.elgood.fi

Elgood Oy on toiminut johtavien elektroniikkavalmistajien edustajana vuodesta 1997. Nykyisin toiminta on suuntautunut yhä enemmän asiakaskeskeisten ratkaisujen etsimiseen ja tarjoamiseen. Tarjonta kattaa ratkaisut lähes kaikkiin elektronisten koneiden ja laitteiden kustannustehokkaisiin tarpeisiin lämmönhallinnassa, liittimissä, kaapelistoissa, näytöissä, piirilevyissä ja osakokoonpanoissa. Elgood tiimissä on jokaiselle osa-alueelle oma tekninen asiantuntija suunnittelijoiden tukena. Elgood Oy on osa kansainvälistä Addtech-konsernia. - Partco Oy on elektroniikan komponenttien erikoisliike. Partco Oy on perustettu vuonna 1987 ja myy niin yrityksille kuin yksityisillekin kuluttajille.