Elintarviketuotannon käynnistäminen ja laajentaminen alkutuotannossa -infotilaisuuksia Uudellamaalla: Hyvinkää 20.11.

Tilaisuudet on tarkoitettu alueen elintarviketuotantoa käynnistäville tai laajentaville maatiloille ja elintarvikeyrityksille, sekä valvontaviranomaisille ja yritysneuvojille. Infotilaisuudet järjestetään pääosin samansisältöisinä, alueellisten asiantuntijoiden kanssa.

Infotilaisuuksia järjestetään seuraavasti:

6.11.2017 Lohja, klo 13 – 16  Laurea Lohja, Nummentie 6
13.11.2017 Porvoo, klo 13 – 16  Laurea Porvoo, Taidetehtaankatu 1
20.11.2017  Hyvinkää, klo 13 – 16  Hyria Hyvinkää, Uudenmaankatu 249

Ilmoittautumiset viikkoa ennen tilaisuutta. Ilmoittautumislinkki tilaisuuteen sekä tarkempi ohjelma löytyvät Lähiruokaa Uudeltamaalta -hankkeen Facebook-sivuilta.

Lähiruokaa Uudeltamaalta-hanke lahiruoka@laurea.fi tai 09 8868 7976

Lähiruokaa Uudeltamaalta -hanke

Kolmivuotisen kehittämishankkeen tarkoituksena on kasvattaa lähiruoan saatavuutta, lähiruokayritysten kannattavuutta sekä toimijoiden verkostoitumista Uudenmaan alueella.
Lähiruokaa Uudeltamaalta pyrkii tavoittamaan mahdollisimman laajalti erilaiset lähiruokaan liittyvät toimijat Uudenmaan alueelta ja tekee tiivistä yhteistyötä näiden ja valtakunnallisten lähiruokahankkeiden kanssa.

Hanke on Uudenmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen Euroopan Maaseudun kehittämisrahastosta myöntämä hanke, jota toteuttavat Laurea-ammattikorkeakoulu Oy ja Hyria Koulutus Oy.