Elintarviketuotannon käynnistäminen ja laajentaminen alkutuotannossa -infotilaisuuksia Uudellamaalla: Hyvinkää 20.11.

Tilaisuudet on tarkoitettu alueen elintarviketuotantoa käynnistäville tai laajentaville maatiloille ja elintarvikeyrityksille, sekä valvontaviranomaisille ja yritysneuvojille. Infotilaisuudet järjestetään pääosin samansisältöisinä, alueellisten asiantuntijoiden kanssa.

Infotilaisuuksia järjestetään seuraavasti:

6.11.2017 Lohja, klo 13 – 16  Laurea Lohja, Nummentie 6
13.11.2017 Porvoo, klo 13 – 16  Laurea Porvoo, Taidetehtaankatu 1
20.11.2017  Hyvinkää, klo 13 – 16  Hyria Hyvinkää, Uudenmaankatu 249

Ilmoittautumiset viikkoa ennen tilaisuutta. Ilmoittautumislinkki tilaisuuteen sekä tarkempi ohjelma löytyvät Lähiruokaa Uudeltamaalta -hankkeen Facebook-sivuilta.

Lähiruokaa Uudeltamaalta-hanke lahiruoka@laurea.fi tai 09 8868 7976

Lähiruokaa Uudeltamaalta -hanke

Kolmivuotisen kehittämishankkeen tarkoituksena on kasvattaa lähiruoan saatavuutta, lähiruokayritysten kannattavuutta sekä toimijoiden verkostoitumista Uudenmaan alueella.
Lähiruokaa Uudeltamaalta pyrkii tavoittamaan mahdollisimman laajalti erilaiset lähiruokaan liittyvät toimijat Uudenmaan alueelta ja tekee tiivistä yhteistyötä näiden ja valtakunnallisten lähiruokahankkeiden kanssa.

Hanke on Uudenmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen Euroopan Maaseudun kehittämisrahastosta myöntämä hanke, jota toteuttavat Laurea-ammattikorkeakoulu Oy ja Hyria Koulutus Oy.

Jäitkö yhteishaussa ilman opiskelupaikkaa? Laurea-ammattikorkeakoulussa on vielä paikkoja kolmessa englanninkielisessä koulutuksessa28.6.2018 08:47Tiedote

Korkeakoulujen kevään 2018 yhteishaun opiskelijavalinnat on julkaistu viimeistään tänään torstaina 28.6. Opetushallituksen lähettämät tuloskirjeet on lähetetty kaikille hakijoille. Laurea-ammattikorkeakoulu järjestää kuitenkin vielä lisähaun kevään yhteishaussa täyttämättä jääneisiin opiskelupaikkoihin kolmessa englanninkielisessä koulutuksessa. Lisähaun tarkoituksena on tarjota syksyksi mahdollisimman monelle halukkaalle opiskelupaikka ammattikorkeakoulussa.

Messut vangeille ja yhdyskuntaseuraamusta suorittaville nyt toista kertaa Suomessa17.5.2018 12:37Tiedote

Helsingin Dallapénpuistossa järjestetään tiistaina 22. toukokuuta toiset rikostaustaisille suunnatut messut. Tänä vuonna myös rikostaustaisten perheet on huomioitu erityisesti messujen ohjelmassa. Vankimessujen tarkoituksena on ohjata ja tuoda tietoa palveluista, joita vangit ja muut rikostaustaiset sekä heidän läheisensä voivat käyttää rangaistuksen aikana ja sen jälkeen. Messuilla esittäytyy asumispalvelujen, oppilaitosten ja työllistymishankkeiden edustajia, päihdetyön yksiköitä, lapsi-, perhe- ja omaistyön palveluja, sekä monia muita palveluntuottajia.