Elokuvan ystäviä hemmotellaan Helsingissä - Taco Bell aukeaa Tennispalatsiin

Taco Bell -pikaruokaravintolaketju laajenee vauhdilla pääkaupunkiseudulla. Ketjun seitsemäs ravintola aukeaa huhtikuussa Helsingin Tennispalatsiin. Uusia ravintoloita tavoitellaan myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelle vuoden 2019 aikana.
Taco Bell avaa uuden ravintolan Helsingin Tennispalatsiin.

Taco Bell -ravintola aukeaa remontin jälkeen entisen Pizza Hutin tiloihin Helsingin Tennispalatsiin.

”Kasvutavoitteemme ovat kovat, ja olemmekin alkuvuoden aikana kertoneet jo kahdesta uudesta avauksesta, Vantaan Flamingon ja Lappeenrannan uusista ravintoloista. Tavoitteenamme on saada Suomen parhaimmat tacot mahdollisimman monen Taco Bell fanin ulottuville”, kertoo Taco Bell Suomen ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Jotain uutta on myös luvassa elokuvien ystäville, sillä jatkossa leffaan voi hakea evääksi myös Taco Bellin ruokia.

”On hienoa, että ravintolapalvelut teatterimme yhteydessä täydentyvä ja monipuolistuvat. Toivotamme Taco Bellin lämpimästi tervetulleeksi Tennispalatsiin”, sanoo Tennispalatsin teatteripäällikkö Pia Strömsholm.

Uudessa ravintolassa on 100 asiakaspaikkaa ja avausta varten rekrytoidaan noin 35 uutta työntekijää.

Modernia ja urbaania elämäntapaa pursuavassa ja kalifornialaisista juuristaan ammentavassa Taco Bell -ravintolassa on avoin keittiö, joka toimii näyttämönä tilauksesta valmistettaville herkuille. Keittiössä valmistuvat Taco Bellin suositut innovaatiotuotteet Crunchwrap Supreme ja Tacos Supreme sekä herkulliset burritot, bowlit ja quesadillat.

Ravintolan tilat ovat suunniteltu herkuttelun ja oleskelun yhdistämiseen, mistä kertovat oleskeluryhmät ja elektronisten laitteiden lataamiseen tarkoitetut pistokkeet sekä ilmainen Wi-Fi. Myös asiakaskokemukseen ja ostamisen sujuvuuteen on kiinnitetty huomiota itsepalvelukassojen muodossa sekä mobiilitilaamisella Restis-sovelluksen kautta.

”Itsepalvelukassat ja Restis sujuvoittavat ostamista varsinkin silloin, kun asiakkaita on paljon ja jonot äityvät pitkiksi. Näiden uusien kanavien kautta tilattaessa oma tilaus ohittaa muutaman jonottavan asiakkaan helposti, kannattaa siis rohkeasti kokeilla”, kannustaa aluepäällikkö Marko Virtanen.

Ensimmäinen Suomen Taco Bell -ravintola avattiin syksyllä 2017. Sen jälkeen Taco Bell on laajentunut viiden ravintolan voimin pääkaupunkiseudulle. Ketjun tavoitteena on jatkaa ravintolaverkoston laajentamista tänä vuonna useamman ravintolan voimin. Uusia ravintoloita tavoitellaan myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, kuten äskettäin tiedotettu Lappeenrannan uuden ravintolan avaus tulevana kesänä.

Lisätiedot:
Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Taco Bell avaa uuden ravintolan Helsingin Tennispalatsiin.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.