Emfit Oy

Emfit juhlii kansainvälistä unipäivää - mittasi yli 360.000 yötä pelkästään viime vuonna - Suomalainen EMFIT QS unimittari sykevälivaihteluominaisuudella kasvattaa suosiotaan

Helsinki, Suomi - Emfit Oy ylpeänä ilmoittaa, että vuoden 2017 aikana sen Quantified Sleep™ unimittareilla mitattiin jo yli 360.000 yötä.

EMFIT QS myynti on kasvanut erityisesti USA:ssa ja erityisesti tutkimustarkoituksiin. Myös kuluttajat ja erityisesti aktiiviurheilijat ostavat laitetta kasvavassa määrin henkilökohtaiseen hyvinvoinnin mittaamiseen. ”Lukuisat tutkimusyhteisöt isoine kertaostoksineen ovat kuitenkin meille nyt se nopeimmin kasvua tuova asiakasryhmä. Tänään, kansainvälisenä unipäivänä, olemme ylpeinä toimittamassa sanomaa unen tärkeydestä meidän jokaisen hyvinvoinnille.”

EMFIT QS kehitettiin ratkaisemaan terveyden, hyvinvoinnin ja palautumisen mittaamisen ongelma mahdollisimman yksinkertaisesti ja ilman, että täytyy pitää mitään laitetta päällänsä. EMFIT QS pystyy mittaamaan sykevälivaihtelun koko yön ajalta vuoteesta patjan alta ja antamaan paljon tietoa unen laadusta, hyvinvoinnista ja palautumisesta.Se on tällä hetkellä markkinoiden ainut kosketusvapaa ja täysin itsenäisesti toimiva laite kosketuksettomaan ja automaattisen mittaamiseen unen aikana. API rajapinnan kautta yritys tuottaa dataa yritys ja tutkimusyhteisö asiakkailleen liittyen useisiin erilaisiin unenaikaisiin mittaustarpeisiin.

Lisää tietoa: www.emfit.com

Yhteystiedot:

Heikki Räisänen
heikki.raisanen@emfit.com

Emfit Oy
Konttisentie 8 B
40800 VAAJAKOSKI

020 778 0870, info@emfit.comhttps://www.emfit.com

Emfit Oy:stä: Emfit Oy on 28-vuotias Jyväskyläläinen yritys. Se on vuoden 1990 alusta alkaen on ollut kosketuksettomaan ballistokardiografiaan perustuvan mittauksen uuden aallon uranuurtajia ja on alan johtavia yrityksiä koko maailmassa. Emfitin teknologiasta löytyy lähes sata tieteellistä julkaisuja. Yritys valmistaa itse kehittämiänsä elektroaktiivisia polymeeriantureita myös muun teollisuuden käyttöön, muun muassa paperikoneisiin ja urheiluvälineisiin.