Enerqo Maxpo 2022 -messuilla, mediatilaisuus to 5.5. klo 11.45 Maxpo Cityssä

Suomen johtava sähköbussien latausjärjestelmien toimittaja Enerqo Oy on vahvassa kasvussa ja laajentaa nyt toimintaansa muun raskaan liikenteen ja työkoneiden lataukseen. Työmme ilmastotalkoiden eturintamassa on etenemässä jopa yllättävän ripeää vauhtia. Enerqo toivottaa median edustajat tervetulleiksi tiedotustilaisuuteensa torstaina 5.5. klo 11.45 - 12.45 Maxpo City Työtilassa.

Enerqo Oy:n toimitusjohtaja Mikko Kytölä ja myyntipäällikkö Mikko Summala yhtiön uuden huolto- ja korjaamohallin edustalla  Vantaan Aviapoliksessa.
Enerqo Oy:n toimitusjohtaja Mikko Kytölä ja myyntipäällikkö Mikko Summala yhtiön uuden huolto- ja korjaamohallin edustalla Vantaan Aviapoliksessa.

Esittelemme Maxpo 2022 -messuilla nopeasti laajenevaa toimintaamme ja julkistamme uuden ENERQO 360-6 tuoteperheen. Tämä modulaarinen ja laajennettava DC-latausjärjestelmä soveltuu erinomaisesti raskaan liikenteen ja suurempien logistiikkakeskusten tarpeisiin. Yhteen 360 kW tehoyksikköön voidaan liittää kuusi latausterminaalia. Tehoyksiköitä voidaan yhdistää samaan järjestelmään kolme kappaletta, jolloin järjestelmän kokonaisteho on 1080 kW. Teho voidaan jakaa dynaamisesti kaikkien terminaalien välillä. Latausterminaalien maksimitehot ovat 150 kW (GB/T), 120 kW (CCS2) sekä 350 kW (CCS2 High Speed).

Lisäksi messutarjouksena on työmaa-, varikko- ja korjaamokäyttöön hyvin soveltuva siirrettävä 30 kW Enerqo 30-1 DC laturi.

Tervetuloa!

Lisätietoja mediatilaisuudesta ja ilmoittautumiset: Jyrki Karvinen, puh. 045 2588451

Lisätietoja Enerqosta: Mikko Summala, puh 040 640 3136

Enerqo Oy:n myyntipäällikkö Mikko Summala yrityksen uusissa toimitiloissa Vantaan Aviapoliksessa.