Enfon ja Sillan yhteistyö tarjoaa asiakkaille synergiaetuja

IT- ja liiketoimintaratkaisuihin erikoistunut Enfo ja HR- ja palkkapalvelun johtava asiantuntija Silta ovat käynnistäneet yhteistyön. Uuden kumppanuuden ansiosta taloushallinto- ja palkkapalvelut voidaan hankkia ”yhden luukun periaatteella”.

Juuri alkanut yhteistyö tukee molempien yritysten strategisia tavoitteita, joissa painottuvat erinomainen asiakaskokemus ja digitaalisuus. Kumppaneiden vahva tahtotila on palvella asiakkaitaan tarjoamalla laajat synergiaedut integroimalla järjestelmiä ja auttamalla asiakasta keskittymään ydinliiketoimintaansa entistä vahvemmin.

”Olemme iloisia uudesta kumppanuudesta, joka tukee Sillan strategiaa ja erityisesti erinomaisen asiakaskokemuksen vahvistamista arjessa. Meitä yhdistää Enfon kanssa toimialojemme vahva asiantuntijuus sekä panostaminen digitaalisuuteen. Uskon, että pystymme palvelemaan yhteisiä asiakkaitamme aikaa säästäen ja ratkaisemaan asiakkaan haasteita entistä kokonaisvaltaisemmin. Tässä, kuten kaikessa tekemisessämme, ykköstavoitteemme on luoda asiakkaalle kustannussäästöjä ja parempaa asiakaskokemusta”, Sillan toimitusjohtaja Tatu Tulokas kertoo.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme lisäarvoa tuottavia palveluja. Kummankin yhtiön fokuksessa on myös palvelujen jatkuva kehittäminen sen sijaan, että vain tyytyisimme jo olemassa olevaan tilanteeseen. Enfolla ja SIllalla on vahva tahtotila tehdä entistä parempia palveluja ja innovatiivista kehitystyötä niiden eteen”, Enfon EVP, Financial Process Services, Tero Kosunen toteaa.

Mikäli kiinnostuit kuulemaan lisää Enfon ja Sillan yhteistyöstä, otathan yhteyttä:

Juha Heiskanen, Director, Financial Process Services, Enfo, p. 050 444 6684, juha.heiskanen@enfo.fi

Tatu Tulokas, toimitusjohtaja, Silta, p. 050 3935 073, tatu.tulokas@silta.fi

Enfo – Yksinkertaisempaa, sujuvampaa ja älykkäämpää liiketoimintaa digitaalisessa dimensiossa

Enfo luo innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Hyödynnämme liiketoiminnan tuntemusta, teknistä asiantuntemusta ja parhaita käytäntöjä tietovirran jalostamisessa ja tietoteknisten ratkaisujen kehittämisessä asiakkaillemme, jotta he voivat toimia aloitteellisesti digitaalisessa liiketoiminnassa ja tuottaa tulosta ja elämyksiä omille asiakkailleen. Konsernissa työskentelee noin 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa. Lisätietoja osoitteessa enfo.fi.

Silta on johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija. Asiakkaamme luottavat asiantuntemukseemme ja toimintatapaamme kokonaisvaltaisissa ulkoistuksissa, operatiivisen HR:n tukemisessa sekä henkilöstön hyvinvoinnin parantamisessa. Sillan liikevaihto oli noin 19 miljoonaa euroa vuonna 2016. Yrityksemme palveluksessa on 270 henkilöä.