Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 13.4.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 13.4.2018

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa osaltaan vesihuollon ja jätehuollon investointistrategioista ja -ohjelmista vuosille 2019 - 2028, ohjelmissa strategioiden toimenpiteet ja taloudelliset vaikutukset on kuvattu lähemmin. Päätökset viedään lausunnoille jäsenkuntiin toiminta- ja taloussuunnitelman 2019- 2021 yhteydessä.

Hallitus päättää lisäksi seuraavista hankinnoista:
- Blominmäen rakennustöiden valvontatyöt
- Ilmala 1 vesitornin vesikaton kunnostuksen rakennusurakka
- Viikinmäen jätevedenpuhdistamon tulokanavan saneerauksen pääurakoitsija.

Hallitus saa tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen vesihuollon ja jätehuollon investointistrategioista ja -ohjelmista.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 13.4.2018.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 13.4.201813.4.2018 10:37Tiedote