Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 14.12.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 14.12.2018

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää maa-alueiden hankinnasta, kohteina ovat noin 140 hehtaaria Helsingin kaupungin omistamia maa-alueita ja 5,4 hehtaarin suuruinen Träskkulla -niminen tila. Alueita tarvitaan pitkäaikaisesti vesihuoltotoiminnan varmistamiseksi sekä Ämmässuon jätteenkäsittelykeskuksen suojaviheralueiksi.

Hallitus päättää lisäksi seuraavista hankinnoista:
- Blominmäen viemäritunnelien urakoitsijan valinnasta osuudelle Finnoo II
- Malmi–Ala-Tikkurila runkovesijohdon urakoitsijan valinnasta välille Yläkaskentie–Aisatie
- päällystys- ja pienten kivitöiden tilaamisesta
- työterveyshuoltopalvelujen tilaamisesta.

Hallitus päättää myös valtion tukemassa asuntotuotannossa vuonna 2019 sovellettavien tonttien enimmäishintojen esittämisestä hyväksyttäväksi Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARAlle.

Hallitus saa tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen syksyn 2018 seurantakatsauksen ja HSY:n yhtymäkokouksen 16.11.2018 päätökset.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen Blominmäen viemäritunneliurakasta.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 14.12.2018.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 14.6.201914.6.2019 11:24:54 EESTTiedote