Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 14.6.2019

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 14.6.2019

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Hallitus päättää muun muassa lausunnon pyytämisestä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2020–2022. Hallitus päättää myös perussopimuksen muuttamisehdotuksen lähettämisestä HSY:n jäsenkunnille hyväksyttäväksi.

Hallitus päättää seuraavista hankinnoista:
- Otaniemen vesitornin vesikaton kunnostuksen hankesuunnitelma
- kuljetusurakoitsijat sako- ja umpikaivojen tyhjentämiseen ja lietteen kuljettamiseen Kirkkonummella
- Sortti-asemien itsepalvelu- ja maksujärjestelmäratkaisu
- Turuntien runkovesijohdon urakoitsija välille Lähderannantie–Ratsukatu.

Hallitus saa tiedoksi HSY:n johtamisjärjestelmäuudistuksen käsittelyvaiheet ja johtopäätökset sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen tämän kevään seurantatilanteen.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 14.6.2019.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Pakojätehuone, sähköpyöriä sekä hanavesiasema – HSY tukee Suomen EU-puheenjohtajakauden tavoitteita tarjoamalla avajaistapahtumassa konkreettisia työkaluja ilmastonmuutoksen torjuntaan3.7.2019 09:54:26 EESTTiedote

Jätteiden lajittelu, pyöräily ja hanaveden juonti – kuka tahansa voi helposti vaikuttaa ilmastonmuutokseen ja kestävään kehitykseen. Avajaisissa paikalla olevilta HSY:n ympäristöasiantuntijoilta voi kysyä lajitteluvinkkejä ja neuvoja ympäristöystävälliseen elämäntapaan.