Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 16.3.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 16.3.2018.

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää kokouksessa muun muassa hyväksyä omalta osaltaan HSY:n tilinpäätöksen vuodelta 2017. Hallitus päättää myös hyväksyä henkilöstökertomuksen sekä HSY:n uuden strategian luonnosvaiheen toiminta-ajatuksen, arvot ja vision vuoteen 2025. Hallitus päättää lisäksi Ilmalan vesitornin katon kunnostuksesta sekä jätteiden keräys- ja kuljetustöiden urakoitsijoiden valinnasta.

Lisäksi hallitus saa tiedoksi pääkaupunkiseudun uuden ilmanlaatukartan sekä katsauksen ilmanlaadusta talvella 2017–2018. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen talven ilmanlaadusta.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 16.3.2018.

Ystävällisin terveisin,

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi