Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 16.3.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 16.3.2018.

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää kokouksessa muun muassa hyväksyä omalta osaltaan HSY:n tilinpäätöksen vuodelta 2017. Hallitus päättää myös hyväksyä henkilöstökertomuksen sekä HSY:n uuden strategian luonnosvaiheen toiminta-ajatuksen, arvot ja vision vuoteen 2025. Hallitus päättää lisäksi Ilmalan vesitornin katon kunnostuksesta sekä jätteiden keräys- ja kuljetustöiden urakoitsijoiden valinnasta.

Lisäksi hallitus saa tiedoksi pääkaupunkiseudun uuden ilmanlaatukartan sekä katsauksen ilmanlaadusta talvella 2017–2018. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen talven ilmanlaadusta.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 16.3.2018.

Ystävällisin terveisin,

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen kokous 15.6.201815.6.2018 12:44Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 15.6.2018 Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2019–2021 sekä hyväksyä järjestelyt pakkausjätteiden jätehuollosta HSY:n toimialueella. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Länsi-Vantaan alueen vesihuollon saneerausurakan urakoitsijaksi valittiin Terrawise Oy - viemäreiden kuntotutkimus- ja vastaanottokuvausten ensimmäinen osio tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä ja toinen osio Eerola Yhtiöt Oy:ltä ajalla 7/2018–12/2020. Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 seurannan keväällä 2018. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh.