Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 16.3.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 16.3.2018.

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää kokouksessa muun muassa hyväksyä omalta osaltaan HSY:n tilinpäätöksen vuodelta 2017. Hallitus päättää myös hyväksyä henkilöstökertomuksen sekä HSY:n uuden strategian luonnosvaiheen toiminta-ajatuksen, arvot ja vision vuoteen 2025. Hallitus päättää lisäksi Ilmalan vesitornin katon kunnostuksesta sekä jätteiden keräys- ja kuljetustöiden urakoitsijoiden valinnasta.

Lisäksi hallitus saa tiedoksi pääkaupunkiseudun uuden ilmanlaatukartan sekä katsauksen ilmanlaadusta talvella 2017–2018. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen talven ilmanlaadusta.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 16.3.2018.

Ystävällisin terveisin,

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY etsii ilmanlaadun mittauspaikkoja Helsingistä – Onko kenties sinun pihasi tai parvekkeesi sopiva?24.4.2019 09:14:09 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY etsii mittauspaikkoja uusille, pienikokoisille ilmanlaadun mittalaitteille noin kahden vuoden ajaksi. Sopiva paikka on piha tai parveke tiiviisti rakennetulla pientaloalueella tai vilkkaan kadun varrella. Mittauksia tehdään syksystä alkaen yhteensä noin 25 paikassa Jätkäsaaressa, Ruoholahdessa, Vallilassa, Pakilassa ja Pirkkolassa.

HSY:n hallituksen päätökset 12.4.201912.4.2019 11:15:45 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa hyväksyä Blominmäen projektinjohtourakan sopimusmuutoksen ja puhdistetun jäteveden lämpöenergian hyödyntämistä koskevan sopimuksen Helen Oy:n kanssa. Hallitus hyväksyi myös jätteiden keräysvälineiden huoltohalli -hankesuunnitelman. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - muovikaivot tilataan Ahlsell Oy:ltä ja Onninen Oy:ltä - Espoon sako- ja umpikaivojen tyhjennykset ja lietteen kuljetus tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä. Hallitus saa tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen. HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilanteesta. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh. 040 593 6346 www.hsy.fi