Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 16.6.2017

13.6.2017 14:00 | HSY

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 16.6.2016

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa lausunnon pyytämisestä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2018–2020.

Hallitus päättää seuraavista hankesuunnitelmista ja hankinnoista:
‒ Viikinmäen jätevedenpuhdistamon hankesuunnitelma purkutunnelin kahdentamisesta välillä Viikinmäki–Viikki
‒ Viikinmäen jätevedenpuhdistamon tulopumppaamon saneerauksen hankesuunnitelma
‒ Kuninkaanlähteen pohjavesilaitoksen rakennusurakka
‒ Hiekkaharjun vesitornin rakennusurakka.

Hallitus saa tiedoksi muun muassa Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen vuoden 2016 seurantaraportin sekä ilmanlaadun pääkaupunkiseudulla vuonna 2016 ja keväällä 2017.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen Hiekkaharjun vesitornin rakennusurakasta sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen vuotta 2016 koskevasta seurantaraportista.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 16.6.2017.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n uusi hallitus ja tarkastuslautakunta on valittu22.8.2017 08:30Tiedote