Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 17.11.2017

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 17.11.2017

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa imu- ja painepesuautopalveluiden hankinnasta. Hallitus saa tiedoksi muun muassa hulevesisopimuksen tilannekatsauksen, Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen syksyn 2017 seurantakatsauksen ja pääkaupunkiseudun kasvihuonekaasupäästöt vuonna 2016.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 17.11.2017.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 25.5.201822.5.2018 15:18Tiedote