Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 24.5.2019

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 24.5.2019

Hallitus päättää muun muassa Raide-Jokerin vesihuoltojärjestelyiden hankesuunnitelman esittämisestä yhtymäkokoukselle sekä Fortumin ja HSY:n sopimuskokonaisuuden uudistamisesta. Sopimuskokonaisuus sisältää meripurkutunnelin ja puhdistetun jäteveden lämpöenergian hyödyntämisen järjestelyt.

Hallitus päättää seuraavista hankinnoista:
- Pitkäkosken vedenpuhdistuslaitoksen allashallin saneerauksen rakennusurakka
- betoniputket ja betoniset kaivonkannet ajalle 6/2019–5/2021
- Haaganpuron hulevesiviemärin saneerausurakoitsija
- jätevesiviemäröinnin tarvikkeet viemäritunneliin Lauttasaareen.

Hallitus saa tiedoksi osavuoksikatsauksen tammi-huhtikuulta 2019, pääkaupunkiseudun kasvihuonekaasupäästöt vuodelta 2018 ja ilmastonmuutokseen sopeutumisen strategian seurannan vuodelta 2018.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen Raide-Jokerin vesihuoltojärjestelyiden hankesuunnitelmasta, Haaganpuron saneerauksesta ja pääkaupunkiseudun kasvihuonekaasupäästöistä vuodelta 2018.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 24.5.2019.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 14.6.201914.6.2019 11:24:54 EESTTiedote