Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta ja yhtymäkokouksesta 16.11.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous ja yhtymäkokous pidetään perjantaina 16.11.2018.

Kokouksien esityslistat ovat nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa Kestävän kaupunkielämän ohjelman valmistelun käynnistämisen hyväksymisestä sekä Blominmäen jätevedenpuhdistamon rakennustöiden toteutussuunnittelun enimmäishinnan korotuksesta. Hallitus päättää myös biojätteiden ja kartonkipakkausten kuljetusurakoitsijoiden valinnasta Espooseen, Vantaalle ja Länsi-Helsinkiin vuosina 2019–2027.

Yhtymäkokous päättää muun muassa seuraavien asioiden hyväksymisestä:
- HSY:n toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2019–2021
- HSY:n strategia vuoteen 2025
- vesihuollon ja jätehuollon investointistrategiat
- vesihuollon ja jätehuollon investointiohjelmat vuosille 2019–2028.

Yhtymäkokous päättää myös Pitkäkosken kapasiteetinnoston ja perusparannuksen hankesuunnitelman hyväksymisestä.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen strategiastaan vuoteen 2025.

Kokouksen pöytäkirjat ovat nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 16.11.2018.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 15.3.201915.3.2019 10:30:14 EETTiedote