ENNAKKOTIEDOTE: Suomen Kiinteistönvälittäjien asuntomarkkinaennuste julkaistaan ti 8.1. klo 6.30

Suomen Kiinteistönvälittäjien yli 1450 välittäjän tietoon perustuva alkuvuoden asuntomarkkinaennuste julkaistaan tiistaina 8.1.2019 klo 6.30.

Ennuste sisältää myös toimitusjohtaja Jussi Mannerbergin kommentteja koko vuoden ennusteesta.

Lisätiedot:

SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg
p. 050 339 6214, jussi.mannerberg@skvl.fi

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

ENNAKKOTIEDOTE: Suomen Kiinteistönvälittäjät palkitsee vuonna 2018 ansioituneita välittäjiä – lehdistötiedote julkaistaan lauantaiaamuna15.11.2018 07:00:00 EETTiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry palkitsee ansioituneita kiinteistönvälittäjiä liittokokoustapahtumassaan perjantaina 16.11.2018 Helsingissä. Tilaisuudessa palkitaan Vuoden Kiinteistönvälittäjä, Vuoden Yritys ja Vuoden Markkinoija. Lehdistötiedote liittokokouksen päätöksistä ja palkittavista julkaistaan lauantaiaamuna 17.11.2018 klo 07.00.