Revise Oy

Ensimmäisenä maailmassa 12 viikon rullaava kassavirtaennuste uudella Revise EPM -sovelluksella

Uudella Revise EPM sovelluksella kassanhallinta ja realistinen ennustaminen ovat mahdollisia sovelluksen sisältämällä 12 viikon rullaavalla kassavirtaennusteella, jota ei toistaiseksi löydy mistään muusta ohjelmistosta. Viikkotason ennuste tuo tehokkuutta kassanhallintaan ja antaa aikaa reagoida tarvittaviin muutoksiin liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti.

Kassavirta on nykyaikaisen liiketoiminnan menestyksen ja arvonmuodostuksen mittari. Jokainen yritys haluaisi tietää, miltä tulevaisuuden kassavirta näyttää, mutta ennusteen tekeminen koetaan hankalaksi ja työlääksi. Revise Oy kertoo, että systemaattisella prosessilla ja tekemistä automatisoivalla työkalulla voidaan kassavirtaennusteen rakentaminen toteuttaa helposti ja nopeasti.

”Tällainen työkalu on puuttunut markkinoilta ja siksi monissa suurissa kansainvälisissä yhtiöissä tehdään viikkotasoinen kassavirtaennuste Excelillä. Tiedän kokemuksesta,että yritysjohto kaipaa hallittavaa tulevaisuutta ja Revise EPM (Enterprise PerformanceManagement) -sovelluksella saadaan päätöksentekijöille älykästä informaatiota sekä liiketoiminnan tulevaisuuden ohjaamiseen, että kilpailukyvyn ja kassavirran optimoimiseen”, kertoo Jukka Saarikko, Revise Oy:sta”.

Revise EPM on talouden suunnittelu-, ennuste- ja raportointisovellus, jolla saa ajantasaiset tiedot liiketoiminnan suorituskyvystä, trendeistä, kannattavuudesta ja kassavirrasta. Selkeästi ohjeistetuilla prosesseilla tiedot saa helposti ja nopeasti, ja pilvipohjaisuuden ansiosta se onnistuu missä ja milloin vain.

”Yksinkertainen on kaunista ja ennustaminen mukavaa, kun se tehdään  standardoidulla prosessilla ja tekemistä nopeuttavalla työkalulla”, sanoo Revise Oy:n Anne Sutela, jolla on pitkä kokemus tulos- ja kassavirtaennusteista sekä tällaisen työvälineen tarpeellisuudesta.

Revise Oy:n julkistaman uuden sovelluksen avulla kassanhallinta ja realistinen ennustaminen ovat mahdollisia sovelluksen sisältämällä 12 viikon rullaavalla kassavirtaennusteella, jota ei toistaiseksi löydy mistään muusta ohjelmistosta. Viikkotason ennuste tuo tehokkuutta kassanhallintaan ja antaa aikaa reagoida tarvittaviin muutoksiin liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti.

Sovelluksesta saa kaiken tarvittavan informaation hallitustyöskentelyyn ja sidosryhmäraportointiin sekä operatiivisten päätösten pohjaksi.

Revise EPM on nykyaikainen, älykäs ratkaisu, joka on helppo integroida osaksi yrityksen johtamisjärjestelmää.

Toimitusjohtaja Jukka Saarikko, +358 500 634 524, jukka.saarikko@revise.fi tai
Hallituksen Puheenjohtaja, Anne Sutela, +358 50 572 0030, anne.sutela@revise.fi

Revise Oy
Heikkiläntie 7 A, 2. krs

Revise Oy on vuonna 2016 perustettu, toimivan johdon omistama yhtiö. Jukka Saarikko, PhD ja  Anne Sutela, KTM perustivat yhtiön huomattuaan, että globaaleilta markkinoilta puuttui sovellus, jonka avulla voitaisiin ennustaa viikkotasoista kassavirtaa. Monet isotkin kansainväliset yhtiöt käyttävät Exceliä kassavirtaennusteen tekemiseen. Keskustelut sidosryhmäverkoston kanssa osoittivat, että markkinoilta puuttuu tuote, jolla 12 viikon rullaava kassavirtaennuste saadaan toteutettua ja samalla muut suunnittelu-, ennuste- ja raportointitarpeet toteutuvat helposti ja edullisesti.

Revise EPM sovellus on ensimmäinen suunnittelu- ja raportointiohjelmisto, jonka yksinkertaisen ja helpon prosessimallin avulla voidaan tehdä viikkotasoista kassavirtaennustamista. Revise EPM voidaan integroida asiakkaan muihin informaatiojärjestelmiin (ERP, CRM, taloushallintojärjestelmät, HRM järjestelmät, jne.) perustana olevan Tabella Business Tools järjestelmän (jolla on jo yli 4000 käyttäjää) ansiosta eli Revise EPM on ekosysteemi ekosysteemin sisällä.

Yhtiön toimintafilosofiana on ollut rakentaa järjestelmään standardisoitu malli, jonka käyttöönotto sujuu erittäin nopeasti ja joka toimii kuukausimaksullisena Saas pohjaisena pilvipalveluna. Mallin ansiosta voidaan nykyaikaiset työvälineet tarjota asiakkaalle käyttöön edullisella hinnalla ja nopealla käyttöönotolla. Näin saadaan myynti- ja tulosennustaminen osaksi asiakasyritysten toimintaprosessia lähtien liikkeelle yksinkertaisesta mallista, jota voidaan tarvittaessa kasvattaa rajattomasti. Revise Oy kehittää tuotettaan jatkuvasti ja julkaisee lisäapplikaatiota asiakkaille, jotka haluavat laajentaa järjestelmäänsä.

Yrityksen perustajilla on pitkäaikainen käytännön kokemus yritysten suunnittelusta ja raportoinnista yritysjohdon ja taloushallinnon näkökulmasta. Sovelluksen tuotekehityksessä syntyneillä ratkaisuilla on pyritty saamaan kaikki tämä kokemus asiakasyritysten käyttöön. Revise EPM sovelluksen kehitys on alkanut asiakkaiden tarpeesta ja sovellusta, sekä siihen liittyviä lisäapplikaatioita kehitetään asiakkailta saatavan palautteen pohjalta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi