Esa Neuvonen aloittaa perheyhtiö Pohjola Rakennus Oy Suomen toimitusjohtajana 1.1.2022

Esa Neuvonen on nimitetty Pohjola Rakennus Oy Suomen seuraavaksi toimitusjohtajaksi ja hän aloittaa uudessa tehtävässään 1.1.2022. Pohjola Rakennuksen nykyinen toimitusjohtaja, Kari Inkinen, siirtyy alkuperäisen suunnitelman mukaisesti eläkkeelle vuoden 2021 lopussa. Pohjola Rakennus tiedotti asiasta 15.12.2020.

Esa Neuvonen siirtyy Pohjola Rakennukseen YIT Oyj:n Kiinteistöt-segmentin johtajan tehtävästä. Neuvonen aloittaa syvemmän perehtymisen Pohjola Rakennus Oy Suomen organisaatioon 1.11.2021 ja yhtiön toimitusjohtajaksi hän siirtyy virallisesti 1.1.2022.

hallituksen puheenjohtaja Juha Metsälä, puh. 041 459 0600, juha.metsala@pohjolarakennus.fi

Pohjola Rakennus Oy Suomi on luonut mukavuusalueita Pohjolan elosuhteisiin jo vuodesta 1989. Suunnittelemme ja rakennamme vuosittain yli 2 000 kotia, joita yhdistävät hyvä sijainti, toimiva pohjaratkaisu ja laadukkaat materiaalit. Olemme yksi Suomen suurimmista rakennusalan yrityksistä ja työllistämme yli 3 000 ammattilaista, joista noin 290 on omaa henkilökuntaa. Kun haluat löytää oman mukavuusalueesi, voit luottaa meihin.

Pohjola Rakennus aloitti toisen Tammelan stadionin yhteyteen rakennettavan asuntokohteensa ennakkomarkkinoinnin17.9.2021 09:30:00 EEST | Tiedote

Pohjola Rakennus on aloittanut Tampereen Tammelan uuden stadionin yhteyteen rakennettavan Asunto Oy Tampereen Vestan ennakkomarkkinoinnin. Vesta on järjestyksessään toinen ja samalla viimeinen Tammelan stadionin yhteyteen rakennettavista Pohjola Rakennuksen asuntokohteista. Vesta sijaitsee stadionin Salhojankadun puoleisessa päässä ja kohteen on tarkoitus valmistua elokuussa 2023.