Esa-Pekka Koikkalainen Assemblinin Energiayksikköön projektipäälliköksi

Energia- ja LVI-tekniikan DI Esa-Pekka Koikkalainen (s. 1987) on nimitetty projektipäälliköksi Assemblinin energia- ja elinkaaripalveluihin.

Esa-Pekka Koikkalainen on nimitetty projektipäälliköksi Energiapalveluihin

Koikkalainen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 14.3.2018 alkaen.

Koikkalainen siirtyi Assemblinille FCG Suunnittelu ja tekniikka Oy:stä, missä hän erikoistui muun muassa LVI-suunnitteluun sekä energialaskentojen ja -simulointien tekoon. Aikaisempaa työkokemusta Esa-Pekalla on lisäksi myös Vahanen Talotekniikka Oy:stä ja Aalto-yliopiston Energiatekniikan laitokselta.

- Odotan innolla vaihtelevia ja mielenkiintoisia työtehtäviä. Haluan myös kehittää asiakkaidemme kiinteistöistä entistä energiatehokkaampia ja olosuhteiltaan parempia käyttäjilleen, toteaa Esa-Pekka Koikkalainen tulevista tehtävistään Energiapalveluissa.

Esa-Pekka Koikkalainen on nimitetty projektipäälliköksi Energiapalveluihin