Esa-Pekka Koikkalainen Assemblinin Energiayksikköön projektipäälliköksi

Energia- ja LVI-tekniikan DI Esa-Pekka Koikkalainen (s. 1987) on nimitetty projektipäälliköksi Assemblinin energia- ja elinkaaripalveluihin.

Esa-Pekka Koikkalainen on nimitetty projektipäälliköksi Energiapalveluihin

Koikkalainen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 14.3.2018 alkaen.

Koikkalainen siirtyi Assemblinille FCG Suunnittelu ja tekniikka Oy:stä, missä hän erikoistui muun muassa LVI-suunnitteluun sekä energialaskentojen ja -simulointien tekoon. Aikaisempaa työkokemusta Esa-Pekalla on lisäksi myös Vahanen Talotekniikka Oy:stä ja Aalto-yliopiston Energiatekniikan laitokselta.

- Odotan innolla vaihtelevia ja mielenkiintoisia työtehtäviä. Haluan myös kehittää asiakkaidemme kiinteistöistä entistä energiatehokkaampia ja olosuhteiltaan parempia käyttäjilleen, toteaa Esa-Pekka Koikkalainen tulevista tehtävistään Energiapalveluissa.

Esa-Pekka Koikkalainen on nimitetty projektipäälliköksi Energiapalveluihin

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.