Sunborn HotelsSunborn Hotels

ESIRIPPU PALJASTAA LUOKKAKOKOUS -ELOKUVAN SYNTYSIJAT

Odotettu kotimainen komedia Luokkakokous saa maailmanensi-iltansa Turun Kinopalatsissa 23.2.2015 klo 17:30. Ensi-iltaan osallistuvat henkilökohtaisesti myös elokuvan kärkinimet Aku Hirviniemi, Jaajo Linnonmaa ja Sami Hedberg sekä elokuvan ohjaaja Taneli Mustonen. Ennen näytöstä kuullaan näyttelijöiden sekä ohjaajan mietteet elokuvasta.
Antti, Tuomas ja Niklas (Sami Hedberg, Jaajo Linnonmaa, Aku Hirviniemi) viettävät luokkajuhlaa Naantalin Kylpylässä © Solar Films

Luokkakokous on tarina kolmesta miehestä, jotka matkustavat takaisin kotikaupunkiinsa osallistuakseen lukionsa luokkajuhlaan. Matkalle lähdetään rohkein mielin hengähtämään, kauas omista ongelmista, perheestä ja parisuhteista. Lapsuudenkavereiden tavoitteena on viikonlopun mittainen vapaus ja hurvittelu. Mutta… Kaikki se, mikä oli ennen helppoa, onkin nyt keski-iän kynnyksellä aivan jotain muuta.

Elokuvaa on kuvattu Helsingin ohella myös Turussa ja Naantalissa. Yhtenä kuvauspaikkana toiminut Naantalin Kylpylä mahdollisti kuvauksille näyttävät puitteet. Ensi-illan jälkeen järjestettävä kutsuvierastilaisuus pidetään Naantalin Kylpylässä. Tilaisuudessa on mahdollisuus tavata näyttelijöitä sekä tutustua elokuvan miljööseen.

Luokkakokous -elokuvan maailmanensi-illan järjestävät yhteistyössä Sunborn Hotels & Restaurants, West Finland Film Commission ja Turun Seudun Kehittämiskeskus.

Tiia Sucksdorff
Avainasiakaspäällikkö, Naantalin Kylpylä
gsm 044 556 6202
tiia.sucksdorff@sunbornhotels.com

Kuvat

Sunborn Hotels

Naantalin Kylpylä on kansainvälisen tason kylpylä- ja kokoushotelli, joka sijaitsee alle kilometrin päässä Naantalin vanhasta kaupungista. Kylpylän asiakaskohderyhmät ovat luksuslomaa kaipaavat aikuiset ja lapsiperheet, kokousasiakkaat sekä wellness- ja kuntoutukseen tulevat asiakkaat. Naantalin Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, ja kuuluu Sunborn-konserniin. Naantalin Kylpylän lisäksi Sunborn-ryhmään kuuluvat mm. Ruissalon Kylpylä, Businesshotelli Excelsior Düsseldorf, Sunborn Bakery, Sunborn Catering, Logomo Kitchen, Pinella, Naantalin Kaivohuone ja Naantalin Rantaravintola. Konserniin kuuluvat myös laivahotellit Lontoossa ja huhtikuussa 2014 avattu luksuslaivahotelli Gibraltarilla. Sunborn-konserni on suomalainen perheyhtiö, jonka omistavat Ritva ja Pekka Niemi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sunborn Hotels

Sunborn Yacht Hotels ehdolla kansainvälisessä palkintogaalassa18.10.2018 10:53:39 EEST | Uutinen

Sunborn Yacht Hotels on ehdolla palkittavaksi parhaasta innovaatiosta hotelli- ja matkailualan arvostetussa The Worldwide Hospitality Awards® -palkintogaalassa. Best Innovation in Hotel Concept -kategoriassa palkitaan uusi konsepti tai palvelu, jossa ilmenee erityisen hyvin alan uudistumiskyky ja kehityspotentiaali. Kilpailussa on mukana runsaasti tasokkaita ja innovatiivisia hotelleja ympäri maailman, ja parhaat palkitaan 7. marraskuuta järjestettävässä gaalassa Pariisissa.

Sunborn Yacht Hotels candidate for an innovation award in the 2018 Worldwide Hospitality Awards®18.10.2018 10:53:38 EEST | News

The yacht hotel, an innovation of the Finnish company Sunborn, has been nominated for an award in the category "Best Innovation in Hotel Concept" at this year's Worldwide Hospitality Awards. The award will be attributed to a new concept, service or a particular initiative, which reflects the capacity of the hospitality sector to innovate and renew itself. An international jury composed of about forty renowned figures will announce their decision at the award ceremony on the 7th of November in Paris.

Sunborn Oy:n varaslähtö Suomi 100 -vuoteen – juhlaillallinen 5.12.201617.11.2016 09:22:16 EET | Tiedote

Turkulainen perheyritys Sunborn Oy aikoo osallistua näyttävästi Suomen satavuotisjuhlintaan. Varaslähtö juhlallisuuksiin otetaan jo tulevana itsenäisyyspäivän aattona 5.12., jolloin Naantalin Kylpylän Seaview Loungeen katetaan ensi kertaa Suomi 100 -vuotta varten suunniteltu juhlamenu. Menu on osa yrityksen Suomi 100 -ohjelmaa, johon sisältyy monipuolista tarjontaa näyttelyistä ja juhlista aina teemaleivokseen ja perinnehoitoihin.