Espoolainen voitti yli 114 000 euroa eBingosta

Espoolainen nettipelaaja voitti Veikkauksen eBingosta peräti 114 328 euron suuruisen jackpotin lauantaina 28.10.

Voitto tuli 4 euron hintaisesta Timantti-huoneesta, ja se maksettiin suoraan onnekkaan nimimerkillä s4s pelanneen espoolaispelaajan tilille.

Kyseessä on tämän vuoden jo 22. yli 100 000 euron voitto eBingosta. Niistä neljä on mennyt pääkaupunkiseudulle: yksi Espooseen, yksi Vantaalle ja kaksi Helsinkiin.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.