Espoolaispelaajalle vuoden suurin Toto-voitto - 216 840 euroa Jägersron Toto64-pelistä

Espoolainen nettipelaaja voitti tiistai-iltana 5.6. Ruotsin Jägersron Toto64-kierrokselta 216 840,75 euroa. Taitava pelaaja oli rakentanut pelinsä netissä ja pelannut vain ylintä 6 oikein -voittoluokkaa. Näin 86 736,30 euron päävoitto 2,5-kertaistui 216 840,75 euron potiksi. Kyseessä on kuluvan vuoden suurin Toto-voitto ja kaikkien aikojen neljänneksi suurin kuuden lähdön -pelistä Suomeen tullut voitto Ruotsin kohteista.

- Hienoa, että osaava suomalaispelaaja sai näin komean potin Ruotsin raveista. Onnittelut voittajalle, tämä on mainio osoitus suomalaisten Toto-pelaajien hyvistä taidoista, Toto-pelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna kommentoi.

Toto64-peliä pelataan useana päivänä viikossa Ruotsiin. Toto64-pelissä pelaaja valitsee kuuteen ennakkoon ilmoitettuun lähtöön voittajahevoset. Voittoon on mahdollisuus 6-, 5- ja 4 oikein -tuloksilla. Pelaaja voi osallistua vain 6 oikein -voittoluokkaan, jolloin mahdollinen voitto maksetaan 2,5-kertaisena.

Espoolaisen nettipelaajan voittorivi osui netissä pelattuun hajotuspeliin. Tunnistautuneena pelaajana hän saa voiton suoraan pankkitililleen.

Toto-hajotuspelaaminen

Tulokset
Jägersro 5.6.2018 Toto64

Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit
Toto64-1 7 Come and Dream Christoffer Eriksson
Toto64-2 12 Zahra Mil Christoffer Eriksson 3
Toto64-3 6 On Vogue Marc Elias 5
Toto64-4 8 Ceylon Dream Claes Svensson
Toto64-5 2 Stepping Spaceboy Stefan Söderkvist 8
Toto64-6 6 Peakadilly Sten Juul
Oikea rivi  7-12-6-8-2-6

6 oikein

5 oikein

4 oikein

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.