Espoolaispelaajalle vuoden suurin Toto-voitto - 216 840 euroa Jägersron Toto64-pelistä

Espoolainen nettipelaaja voitti tiistai-iltana 5.6. Ruotsin Jägersron Toto64-kierrokselta 216 840,75 euroa. Taitava pelaaja oli rakentanut pelinsä netissä ja pelannut vain ylintä 6 oikein -voittoluokkaa. Näin 86 736,30 euron päävoitto 2,5-kertaistui 216 840,75 euron potiksi. Kyseessä on kuluvan vuoden suurin Toto-voitto ja kaikkien aikojen neljänneksi suurin kuuden lähdön -pelistä Suomeen tullut voitto Ruotsin kohteista.

- Hienoa, että osaava suomalaispelaaja sai näin komean potin Ruotsin raveista. Onnittelut voittajalle, tämä on mainio osoitus suomalaisten Toto-pelaajien hyvistä taidoista, Toto-pelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna kommentoi.

Toto64-peliä pelataan useana päivänä viikossa Ruotsiin. Toto64-pelissä pelaaja valitsee kuuteen ennakkoon ilmoitettuun lähtöön voittajahevoset. Voittoon on mahdollisuus 6-, 5- ja 4 oikein -tuloksilla. Pelaaja voi osallistua vain 6 oikein -voittoluokkaan, jolloin mahdollinen voitto maksetaan 2,5-kertaisena.

Espoolaisen nettipelaajan voittorivi osui netissä pelattuun hajotuspeliin. Tunnistautuneena pelaajana hän saa voiton suoraan pankkitililleen.

Toto-hajotuspelaaminen

Tulokset
Jägersro 5.6.2018 Toto64

Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit
Toto64-1 7 Come and Dream Christoffer Eriksson
Toto64-2 12 Zahra Mil Christoffer Eriksson 3
Toto64-3 6 On Vogue Marc Elias 5
Toto64-4 8 Ceylon Dream Claes Svensson
Toto64-5 2 Stepping Spaceboy Stefan Söderkvist 8
Toto64-6 6 Peakadilly Sten Juul
Oikea rivi  7-12-6-8-2-6

6 oikein

5 oikein

4 oikein

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.