Espoon Lintuvaaraan 73 uutta asuntoa

Lapti rakentaa 73 asuntoa 5-kerroksiseen kerrostaloon Lintuvaaraan

Lapti rakentaa Leppävaaran kupeeseen Lintuvaaraan Sininärhentielle viisikerroksisen kerrostalon, johon tulee 73 asuntoa. Asunto Oy Espoon Lintukartanon asuntotarjonta on monipuolinen. Taloon on suunniteltu asuntoja kompakteista yksiöistä tilaviin perheasuntoihin. Kohteen ovat suunnitelleet arkkitehdit Jarmo Pulkkinen ja Jussi Ukkonen Arkkitehtitoimisto HPK Arkkitehdit Oy:stä.

Asunto Oy Lintukartanon huoneistot ovat valoisia ja viihtyisiä. Pintamateriaaleihin on käytetyt materiaalit ovat skandinaavisen vaaleita. Olohuoneen lattiasta kattoon ulottuvat ikkunat tekevät oleskelutiloista avarat ja valoisat. Huoneistojen parvekkeet avautuvat pääosin kohti ilta-aurinkoa.

Leppävaara on Espoon keskuksista suurin ja vilkkain. Siellä asuvalle kaikki kaupunkielämään kuuluva on lähellä. Esimerkiksi kauppakeskus Sellosta löytyy mitä vain arkeen ja vapaa-aikaan kaupoista ja ravintoloista keilahalliin ja leffateatteriin. Leppävaarasta pääsee myös kätevästi ja nopeasti junalla, bussilla tai omalla autolla eri puolille pääkaupunkiseutua. Juna vie Helsingin keskustaan vajaassa puolessa tunnissa. Ulkoilua tai liikuntaa harrastavalle on tarjolla mm. ulkoilureittejä, urheilupuisto sekä uima- ja liikuntahallit.

Kai Haimi, myyntipäällikkö, puh. 0400 322 626

Lapti rakentaa 73 asuntoa 5-kerroksiseen kerrostaloon Lintuvaaraan

Rakennusliike Lapti Oy on osa valtakunnallista, vakavaraista Lapti-konsernia, johon kuuluvat myös talotekniikkaan keskittynyt Nuotek Oy ja urakointiyhtiö Lapcon Oy. Konserni rakentaa asuntoja, toimitiloja, kouluja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Vahvan asuntorakentamisen ohella Lapti-konserni on Suomen johtavia hoivakiinteistöjen rakentajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 159 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 390 henkilöä. Lapti on osa voimakkaasti rakennusalalla kasvavaa Kastelli-konsernia. Lue lisää lapti.fi

LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä15.5.2018 13:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.

Lapti laajentaa toimintaansa perustamalla aluetoimiston Turkuun4.4.2018 10:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy laajentaa toimintaansa Länsi-Suomeen perustamalla aluetoimiston Turkuun. Aluejohtajaksi on nimitetty RKM Kari Mäkelä 3.4.2018 alkaen. Mäkelä siirtyy Laptille Colliers International Finland Oy:n Länsi Suomi -palveluyksikön aluejohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut 2001-2014 Hartela Oy:n kiinteistökehitysjohtajana ja toimitusjohtajana. Samalla Laptin Tampereen ja Turun toimistot yhdistetään Länsi-Suomen alueyksiköksi, jonka aluejohtajana Kari Mäkelä toimii. Länsi-Suomen tuotantojohtajaksi on nimitetty Tapio Rantala.

Lapti tukee kasvuaan uudella konsernirakenteella – kaikki liiketoiminnot uuteen Lapti Groupiin1.2.2018 09:13Tiedote

Suomen nopeimmin kasvaviin rakentajiin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy erkanee Kastelli Group konsernista. Vuodenvaihteessa 2017–2018 Kastelli Group Oy jakautui kahdeksi uudeksi yhtiöksi, jotka ovat Kastelli Group Oy ja Lapti Group Oy. Jakautumisen jälkeen Lapti Group -konserniin kuuluvat Rakennusliike Lapti Oy:n lisäksi myös talotekniikkayhtiöt Terawatt Oy ja Nuotek Oy, jotka on tarkoitus sulauttaa vuonna 2018 yhdeksi yhtiöksi. Talotekniikkayhtiö toimii Laptitec nimellä, ja se tarjoaa talotekniikkaratkaisuja Laptin kohteisiin sekä muille rakennusalan toimijoille.