Espoon Tapiolassa ilotulitus sunnuntaina Eurojackpot-miljonäärin kunniaksi

Espoon Tapiolassa järjestetään sunnuntaina 25.11. ilotulitus, jolla juhlistetaan paikkakunnan tuoreinta Veikkaus-miljonääriä.

Eurojackpot-ilotulitus Loimaalla talvella 2018.

Viime viikon perjantain Eurojackpotissa löytyi viisi täysosumaa, joista yksi osui Espooseen. Voittosumma on 18 miljoonaa euroa. Sen kunniaksi Veikkaus järjestää ilotulituksen Tapiolassa sunnuntaina iltakuudelta.

Parhaat katselupaikat ovat kauppakeskus Ainoan ja Tapiola Garden -hotellin edustoilla. Paikan päälle kannattaa tulla metrolla, jolla välttää kätevästi liikenneruuhkat.

Aikaisemmin Veikkaus on järjestänyt ilotulituksia Eurojackpot-täysosumien vuoksi Tampereella, Savonlinnassa ja Loimaalla.

- Tästä on tullut meille erittäin mukava ja mieluisa perinne. Suomalaiset ovat olleet Eurojackpotissa todella onnekkaita, kun suhteuttaa tänne tulleet miljoonavoitot ja maamme väkiluvun. Tervetuloa Tapiolaan sunnuntaina vähän kauempaakin, tarjolla on maailmanluokan ilotulitusnäytös, hehkuttaa Veikkauksen markkinointipäällikkö Saila Kuutti.

Suomen suurin Eurojackpot-voitto on 90 miljoonaa euroa, joka pelattiin viime helmikuussa Loimaan Prismassa. Viime perjantaina onnettaren onnenpotkun saanut espoolainen oli pelannut rivinsä Veikkauksen verkkopalvelussa.

Eurojackpot-ilotulitus Loimaalla talvella 2018.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.