Bermanto Oy

Etelä-Suomen Imubetoni fuusioitui Bermantoon vuoden vaihteessa

Bermanto Oy:n kesäkuussa 2017 ostama Etelä-Suomen Imubetoni Oy fuusioitui Bermantoon 30.12.2017. Suomen suurimman betonilattiaurakoitsijan vuotuinen liikevaihto nousee yli 20 miljoonaan euroon ja henkilöstön määrä sataan.

Entistä vahvempi Bermanto

Etelä-Suomen Imubetonin yhdistyminen vahvistaa Bermantoa entisestään ja tuo mukanaan uuden toimialan; betonin pumppauksen. Yhdistyvällä yhtiöllä on nyt uusi ja monipuolinen kalusto sekä pumppaukseen että lattiaurakointiin. Fuusion myötä Bermanto Oy kasvatti osuuttaan myös kahdessa Suomen suurimmassa talonrakennusprojektissa Pasilan Triplassa ja Kalasataman Redissä Helsingissä.

- Lähdin mukaan tähän joukkueeseen, sillä leveämmät hartiat on etu sekä työntekijöille että asiakkaille. Enemmän työtä ja lisää kasvua, siihen haluan sitoutua, painottaa Max Vuorio.

- Kummankin yhtiön tilauskanta on entisestään vahva emmekä syö toistemme töitä, sillä Bermanto on ollut vahvoilla Kehä III:n ulkopuolella ja Etelä-Suomen Imubetoni sen sisäpuolella, mainitsee toimitusjohtaja Ari Simola.

- Yhdistyminen vahvistaa meidän betonilattiaosaamistamme ja parantaa kasvumahdollisuuksiamme, vahvistaa hallituksen puheenjohtaja Juha Hetemäki.

Innovatiivinen palvelukonsepti ainoa laatuaan

Bermanto Oy perustettiin 4.5.2016 kun suomalaiset perheyhtiöt Lattia-Miredex Oy, Piimat Oy, ja Dyny Oy yhdistyivät. Samalla ostettiin Betomix Oy:n lattialiiketoiminta. Innovatiivinen “kaikki yhden katon alta” -liikeidea on ainutlaatuinen Suomessa. Bermanto on Suomen ensimmäinen yritys, joka voi ottaa tuoteosakaupan tyyliin vastuun koko betonilattiaprojektista. Bermanto®360-palvelukonsepti pitää sisällään betonilattian suunnittelun ja toteutuksen, pinnoituksineen tai pintakäsittelyineen sekä huoltoineen. Bermannolta saa myös pelkät materiaalit mitoituksineen.

Toimitusjohtaja Ari Simola
ari.simola@bermanto.fi

Toimialajohtaja Max Vuorio
max.vuorio@bermanto.fi

Tekninen johtaja Martti Matsinen
martti.matsinen@bermanto.fi

Suurin suomalainen betonilattiaurakoitsija

Suomalaiset perheyhtiöt Lattia-Miderex Oy, Piimat Oy, Dyny Oy ja Etelä-Suomen Imubetoni Oy sekä Betomix Oy:n lattialiiketoiminta yhdistyivät Bermanto Oy:ksi. Keräsimme yli 100 vuoden kokemuksen yhden katon alle luodaksemme ainutlaatuisen Bermanto®360-palvelukonseptin. Bermanto työllistää 100 henkilöä ja liikevaihto on 20 miljoonaa euroa.

Bermanto® on Suomen ensimmäinen yritys, joka voi ottaa tuoteosakaupan tyyliin vastuun koko betonilattiaprojektista. Bermanto®360 pitää sisällään betonilattian suunnittelun ja toteutuksen, pinnoituksineen tai pintakäsittelyineen sekä huoltoineen. Meiltä saat myös pelkät materiaalit mitoituksineen.

www.bermanto.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi