Eumer Finland Oy

Eumer Finland Oy palkittiin jo toisena vuonna peräkkäin EFTTEX-messuilla - Eumer Finland Oy on Merikarvialainen putkiperhoja valmistava yritys

LEHDISTÖTIEDOTE 6.6.2012. Eumer Finland Oy:n kehittämä, testaama ja valmistava heittoperho SpinTube Jump palkittiin Euroopan suurimmilla ammattilaisten kalastusmessuilla (EFTTEX) Pariisissa 2.6.2012 ensimmäisellä kunniamaininnalla sarjassa "Visitor´s Choice" (Lehdistön ja ammattilaisten valinta).

SpinTube Jump on uusi, virvelillä heitettävä perho, jota käytetään kuhan, ahvenen ja bassin kalastukseen.

Vuonna 2011 Eumer Finland Oy:n heittoperho SpinTube Pike voitti sarjan "Visitor´s Choice" (Lehdistön ja ammattilaisten valinta) ensimmäisen palkinnon n.150 muun uutuustuotteen joukosta.

Lisätietoja:

Juha Kemppainen 050-5055369

Tuoteasiantuntija

Olli Ojamo 040-9620364

Kalkuttaantie 10
29900 Merikarvia
www.eumertube.com

Kalkuttaantie 10
29900 MERIKARVIA

Eumer Finland Oy on johtavia kalastustoimijoita Suomessa. Eumer valmistaa ja kehittää monenlaisia kalastustarvikkeita. Eumer tunnetaan innovatiivisena yrityksenä ja siitä kertoo mm. Eumerin Spintube -heittoperhojen menestys. Neljänä vuonna peräkkäin SpinTube on voittanut tuote-innovaatiokilpailussa mitalin Euroopan suurimmilla ammattilaismessuilla. Oman tuotannon lisäksi Eumer maahantuo ja myy kansainvälisesti tunnettuja kalastusbrändejä. Yrityksen asiakkaat ovat kotimaisia ja kansainvälisiä kalastusalan toimijoita ja tukkureita, joita palvellaan päätoimipisteestä Merikarvialta Satakunnasta. Eumer vie tuotteitaan yli 20:een maahan. Tuotteiden lisäksi Eumer järjestää kalastusmatkailupalveluita ja opastettuja kalastuskursseja kalaisan Merikarvianjoen päälle rakennetussa Eumer Fishing Centerissä. Eumer Finland Oy on perustettu vuonna 2007 ja se on maailman johtava putkiperhotarvikkeiden valmistaja. Yhtiö on yksityisomistuksessa. Eumer tuottaa ja kehittää kalastusalan tuotteita ja tarvikkeita, harjoittaa kotimaan tukkukauppaa, vientiä ulkomaille ja järjestää kalastusmatkailu- ja kokouspalveluita.