Eurocard, SAS Eurobonus Mastercard ja Finnair Plus tarjoavat mahdollisuuden Fitbit Pay -lähimaksun käyttöön Suomessa

Fitbit Ionic -älykellolla voit maksaa ostoksesi vaivattomasti. Voit jättää lompakkosi ja älypuhelimesi kotiin.

Helsinki 28.11.2017 – Eurocard tarjoaa tästä päivästä lähtien asiakkailleen mahdollisuuden Fitbit Pay -lähimaksun käyttöön Suomessa. Fitbit Pay -lähimaksu on käytettävissä terveys- ja kuntoilukello Fitbit Ionicissa, joka on johtavan puettavan teknologian toimittajan, Fitbitin (NYSE: FIT) uutuustuote. Eurocard-asiakkaat voivat lisätä Mastercard-luottokortin Fitbit Ionic -laitteeseensa, mikä mahdollistaa lähimaksun ranteessa olevalla älykellolla. Fitbit Pay tekee maksamisesta miellyttävää ja helppoa. Sen käyttäjä ei tarvitse mukaansa lompakkoa tai älypuhelinta. Fitbit Pay -lähimaksua voi käyttää tuhansissa liikkeissä, joissa on mahdollisuus lähimaksuun.

”On hienoa olla mukana palvelussa, joka edistää kansanterveyttä ja samalla myös helpottaa maksamista. Tämä on jälleen yksi esimerkki siitä, miten tieto ja uudet teknologiat tekevät arjestamme yksinkertaisemman”, sanoo Catharina Hoffsten, Eurocardin mobiilimaksujen asiantuntija.

”Maailmanlaajuinen yhteistyömme pankkitoimijoiden kanssa auttaa meitä tavoittamaan suuren joukon asiakkaitamme sekä palvelemaan heitä ja uusia asiakkaitamme yhä paremmin. Fitbit Pay on esimerkki mahdollisuudesta, joka tukee meitä tavoitteessamme. Haluamme auttaa ihmisiä eri puolilla maailmaa elämään terveellisemmin. Fitbit Pay on uusi ja kiinnostava fitness- ja kuntoilukellon ominaisuus, joka tekee ostosten maksamisesta helppoa vaikka kesken lenkin ilman lompakkoa tai älypuhelinta”, kertoo Fitbitin senior vice president Des Power.

Fitbit Pay on helppo asentaa Fitbit Ionic -älykelloon. Fitbit-mobiilisovellus opastaa lisäämään credit- tai debit-kortin Fitbit Wallet -valikkoon vaihe kerrallaan. Lisääminen onnistuu niin Android-, iOS- kuin Windows-pohjaisilla laitteilla. Lähimaksulla maksaminen liikkeissä, joissa siihen on mahdollisuus, on helppoa. Paina ja pidä alhaalla Fitbit Ionic -kellon vasemmanpuolista painiketta, kunnes credit- tai debit-kortti näkyy näytöllä. Maksa siirtämällä näyttö maksupäätettä vasten ja odota kunnes maksun vahvistus tulee näkyviin Ionicin näytölle.

Fitbit Pay -maksut ovat turvallisia. Niissä käytetään alalla yleisesti hyväksyttyä tunnistusteknologiaa. Käyttäjän maksukortin tiedot eivät tule julki tai ole liikkeiden tai Fitbitin käytettävissä. Lisäksi Fitbit Ionicin turvakoodi, joka asetetaan laitteen käyttöönottovaiheessa, tuo lisäturvallisuutta myös lähimaksuominaisuuden käyttöön.

Fitbit Ionic -älykello on saatavilla Fitbit.com/fi. Suomessa Fitbit Ionicia myyvät seuraavat jälleenmyyjät: Gigantti, Power, XXL ja Verkkokauppa.

Lisätietoa Fitbit payistä saat osoitteesta fitbit.com/fitbit-pay

Eurocard:
Veronika Osmund
Head of Communication
Email: veronika.osmund@eurocard.se

Fitbit:
Caroline Chauvire
Head of Brand & Communication EMEA, Fitbit
Email: cchauvire@fitbit.com

Fitbit auttaa ihmisiä aktiivisemman elämän ja hyvinvoinnin tavoittelussa tuottamalla seurantatietoa, inspiraatiota ja ohjausta. Johtavana brändinä Fitbit suunnittelee tuotteita ja kokemuksia, joilla seurataan jokapäiväistä hyvinvointia ja kuntoa. Fitbitin monipuolisiin, palkittuihin tuotteisiin kuuluvat aktiivisuutta mittaavat Fitbit Surge™, Fitbit Blaze™, Fitbit Charge 2™, Alta HR™, Alta™, Fitbit Flex 2™, Fitbit One® ja Fitbit Zip®, älykello Fitbit Ionic™ ja langattomat Fitbit Flyer™-kuulokkeet sekä älyvaa´at  Fitbit Aria® ja Fitbit Aria 2™. Fitbitin tuotteita myydään maailmanlaajuisesti yli 55 000 myyntipisteessä ja 65 maassa.

Fitbit-sovellusalusta tarjoaa yksilöllisiä kokemuksia, vinkkejä ja ohjausta, jotka perustuvat maailman laajimpaan kuntoiluaiheiseen sosiaaliseen verkostoon, terveys- ja kuntotietokantaan sekä vuorovaikutteisiin välineisiin, kuten Fitbit- ja Fitbit Coach -sovelluksiin, Guided Health -ohjattuihin terveysohjelmiin ja älykellojen Fitbit OS:iin. Fitbit Health Solutions kehittää terveys-, kuntoilu- ja hyvinvointisovelluksia, jotka lisäävät suotuisia terveysvaikutuksia ja sitoutumista hyvinvoinnin kehittämiseen sekä saavat aikaan positiivisia tuloksia työhyvinvoinnissa.

Fitbit ja Fitbit-logo ovat Fitbit Inc:n tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä USA:ssa sekä muissa maissa. Lisätietoa Fitbitin tavaramerkeistä osoitteessa www.fitbit.com/legal/trademark-list. Yhteistyökumppaneiden tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Seuraa Fitbitiä Facebookissa, Instagramissa tai Twitterissä ja kerro kokemuksistasi.

Ensimmäinen Fitbit-käyttöjärjestelmän päivitys tuo Fitbit Ionic -älykelloon uusia sovelluksia ja entistä älykkäämmän käyttökokemuksen7.12.2017 08:00Tiedote

Fitbitin sovellusgalleria täydentyy uusilla maksuttomilla sovelluksilla tunnetuilta brändeiltä, Fitbitiltä ja kehittäjäyhteisöltä. Lisäksi tarjolle tulee yli 100 kellotaulua, joista saat olennaisen tiedon yhdellä silmäyksellä. Fitbitin tutkimus- ja kehitystiimin julkaisemat Fitbit Labs -sovellukset ja uudet kellotaulut motivoivat Fitbit-laitteiden käyttäjiä ja kannustavat heitä positiiviseen muutokseen. Ne myös edistävät innovatiivisuutta. Fitbitin ja Deezerin yhteistyö tarjoaa maailmanlaajuisen offline-musiikkipalvelun Fitbit Ionic -älykelloon vuonna 2018.

Uusi Fitbit Ionic -älykello – ylivoimainen terveys- ja kuntoilukello28.8.2017 17:59Tiedote

Fitbitin ensimmäisen älykellon ominaisuuksiin kuuluvat muun muassa henkilökohtainen ohjaus, dynaamiset ohjatut harjoitukset, veren happipitoisuuden arviointi, automaattinen uinnin mittaus, musiikin tallennustila ja yli neljän päivän akunkesto. Fitbit ja adidas julkaisevat yhteistyössä Fitbit Ionic special edition -älykellon ja harjoitusohjelmat. Uusia yhteensopivia sovelluksia ovat muun muassa Strava ja AccuWeatherin sääpalvelu Weather.