Eurojackpotin 61 miljoonan potti jaetaan kahdelle täysosumalle – hyvinkääläisporukalle suurin Suomeen tullut voitto

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 35/2018) löytyi kaksi täysosumaa. Molempien voitto-osuus on noin 30,9 miljoonaa euroa.

Täysosumat menivät kumpikin Saksaan. Suomen suurin voitto on 5+1-tuloksella noin 96 645 euroa. Rivi pelattiin Hyvinkään Hämeenkadun R-kioskilla. Kyse on viiden hengen porukasta. Jokaisen voitto-osuus on noin 19 300 euroa.

Lisäksi Suomesta löytyi neljä kappaletta 5+0-tuloksia, joilla kuittaa noin 24 500 euroa.

Ensi viikolla Eurojackpotin kierroksella on täysosumille jaossa 10 miljoonaa euroa.

Eurojackpotin perjantain arvonnan oikea rivi on 3, 6, 9, 18 ja 24. Tähtinumerot ovat 2 ja 7.

Jokerin voittorivi on 5 0 8 8 7 9 3. Täysosumia ei löytynyt yhtäkään. Lomatonnin oikea kaupunki ja numero ovat Sao Paulo 63. Tonneja löytyi 19 kappaletta.