Eurojackpotin 90 miljoonaa kahdelle täysosumalle Saksaan – Suomesta löytyi viisi lähes miljoona euroa tuonutta 5+1-tulosta

Eurojackpotissa löytyi vihdoin voittajat jo seitsemättä viikkoa tavoitellulle 90 miljoonan euron maksimipotille. Potti jakautui kahden Saksasta löytyneen täysosuman kesken niin, että kummallakin täysosumalla voitti 45 miljoonaa euroa. Myös Suomesta löytyi viisi 5+1-tulosta, joilla voitti noin miljoona euroa.

Arvonnassa löytyi peräti 24 kappaletta 5+1-tuloksia, joilla voitti 999 914,60 euroa. Viisi 5+1-tulosta löytyi Suomesta. Yksi voitoista meni nettipelaajalle Turkuun ja toinen 50 osuuden nettiporukalle eri puolille Suomea. Tampereen Säästö-Tex -myymälässä Kemissä pelattiin viiden osuuden porukkapelinä järjestelmäpeli, johon osui peräti kolme 5+1-tulosta. Kullakin osuudella voitti noin 626 000 euroa.

Nettipelaajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voittonsa suoraan tileilleen. Kemissä pelatun porukkapelin jäsenistä neljä oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten myös he saavat voittonsa suoraan tileilleen. Yhden porukan jäsenen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

5+0-tuloksia löytyi 29 kappaletta, joista kuusi Suomesta. Tuloksella voitti 43 966,70 euroa.

Eurojackpotin kierroksen 27/2018 oikea rivi on 2, 7, 24, 38, 45 ja tähtinumerot 5 ja 8.

Ensi viikolla (kierros 28/2018) Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 0 6 4 6 6 9 1.

Lomatonnin voittorivi on Bryssel 19. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 19 kappaletta.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.