Eurojackpotin 90 miljoonan euron täysosuman jahti jatkuu edelleen – Kaarinaan 158 000 euron voitto

Eurojackpotissa ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 26/2018), joten myös ensi viikolla on ensimmäisen voittoluokan 5+2-osumille tarjolla suurin mahdollinen potti 90 miljoonaa euroa. Kierroksen suurin Suomesta löytynyt voitto tuo kaarinalaiselle nettipelaajalle 158 000 euroa viisi oikein -tuloksella.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi neljä, kolme Saksasta ja yksi Puolasta. Voitto-osuus on 5 966 268,70 euroa.

Kolmannen voittoluokan 5+0-osumia löytyi yhteensä kahdeksan. Tarkalleen 158 045,30 euron voitot menivät Suomen Kaarinan lisäksi Saksaan (6) ja Tanskaan.

Eurojackpotin oikea rivi (kierros 26/2018) on 9, 18, 30, 47, 48 ja tähtinumerot 4 ja 6.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 6 4 5 6 2 7. Täysosumia ei löytynyt, joten suurimmat voitot tulivat kahdella kuusi oikein -tuloksella, joilla voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Lontoo 33. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 21 kappaletta.

Toisessa voittoluokassa jopa 20 miljoonan euron potti

Eurojackpotin suurinta mahdollista 90 miljoonan euron täysosumaa etsitään nyt jo seitsemättä viikkoa eli pidempään kuin koskaan aikaisemmin Eurojackpotin vuonna 2012 alkaneessa historiassa.

Kun monikansallisen jättipottipelin Eurojackpotin potti on kohonnut enimmäismääräänsä 90 miljoonaan euroon, aletaan pelissä kasvattaa pääpotin sijaan toisen voittoluokan pottia. Ensi perjantaina Eurojackpotin pelaajille on siis 90 miljoonan euron päävoiton lisäksi tarjolla jopa 20 miljoonaa euroa jaettavaksi toisen voittoluokan 5+1-tuloksille.

Todennäköisyys voittaa Eurojackpotin täysosuma on 1:95 344 200. 5+1-tuloksen todennäköisyys on puolestaan 1:5 959 021.

Suomeen Eurojackpotin päävoitto on tullut 14 kertaa. Suurin suomalaisten voittama Eurojackpot on 90 miljoonaa, joka tuli Loimaalle kierroksella 6/2018.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.