Eurojackpotin 90 miljoonan jahti jatkuu – Seinäjoelle ja Vantaalle lähes 100 000 euroa

Eurojackpotin kierroksella 21/2018 ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla jahdataan 90 miljoonan päävoiton lisäksi 5+1-tuloksia, jolla voi voittaa jopa 20 miljoonaa euroa.

Suurimmat Suomesta perjantain kierroksella löytyneet voitot pelattiin Seinäjoella ja Vantaalla. Seinäjoen 5+0-tuloksen tuonut tosite oli jätetty Hyllykallion Prismassa ja Vantaan voitto pelattu netissä. Molempien voitto-osuus on noin 97 570 euroa.

Perjantain kierroksen 21/2018 oikea rivi on 15, 31, 35, 40 ja 46. Tähtinumerot ovat 3 ja 8.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 8 0 7 7 1 1 7. Täysosumia ei löytynyt. 6 oikein -tuloksia löytyi kaksi kappaletta. Voitto-osuus on 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa. Toinen oli pelannut pelinsä tuplana Sodankylässä, Jäämerentien R-kioskilla ja toinen Siilinjärvellä, K-market Vuorelassa.

Perjantain Lomatonnin oikea kaupunki ja numero ovat Vilna 52. Tuhannen euron voittoja meni jakoon 19 kappaletta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.