Eurojackpotin 90 miljoonan jahti jatkuu – Seinäjoelle ja Vantaalle lähes 100 000 euroa

Eurojackpotin kierroksella 21/2018 ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla jahdataan 90 miljoonan päävoiton lisäksi 5+1-tuloksia, jolla voi voittaa jopa 20 miljoonaa euroa.

Suurimmat Suomesta perjantain kierroksella löytyneet voitot pelattiin Seinäjoella ja Vantaalla. Seinäjoen 5+0-tuloksen tuonut tosite oli jätetty Hyllykallion Prismassa ja Vantaan voitto pelattu netissä. Molempien voitto-osuus on noin 97 570 euroa.

Perjantain kierroksen 21/2018 oikea rivi on 15, 31, 35, 40 ja 46. Tähtinumerot ovat 3 ja 8.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 8 0 7 7 1 1 7. Täysosumia ei löytynyt. 6 oikein -tuloksia löytyi kaksi kappaletta. Voitto-osuus on 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa. Toinen oli pelannut pelinsä tuplana Sodankylässä, Jäämerentien R-kioskilla ja toinen Siilinjärvellä, K-market Vuorelassa.

Perjantain Lomatonnin oikea kaupunki ja numero ovat Vilna 52. Tuhannen euron voittoja meni jakoon 19 kappaletta.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.