Eurojackpotin 90 miljoonan jahti jatkuu – Seinäjoelle ja Vantaalle lähes 100 000 euroa

Eurojackpotin kierroksella 21/2018 ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla jahdataan 90 miljoonan päävoiton lisäksi 5+1-tuloksia, jolla voi voittaa jopa 20 miljoonaa euroa.

Suurimmat Suomesta perjantain kierroksella löytyneet voitot pelattiin Seinäjoella ja Vantaalla. Seinäjoen 5+0-tuloksen tuonut tosite oli jätetty Hyllykallion Prismassa ja Vantaan voitto pelattu netissä. Molempien voitto-osuus on noin 97 570 euroa.

Perjantain kierroksen 21/2018 oikea rivi on 15, 31, 35, 40 ja 46. Tähtinumerot ovat 3 ja 8.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 8 0 7 7 1 1 7. Täysosumia ei löytynyt. 6 oikein -tuloksia löytyi kaksi kappaletta. Voitto-osuus on 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa. Toinen oli pelannut pelinsä tuplana Sodankylässä, Jäämerentien R-kioskilla ja toinen Siilinjärvellä, K-market Vuorelassa.

Perjantain Lomatonnin oikea kaupunki ja numero ovat Vilna 52. Tuhannen euron voittoja meni jakoon 19 kappaletta.