Eurojackpotin päävoitto Espanjaan – Suomen suurin potti Turenkiin

Eurojackpotin kierroksella 50/2018 löytyi yksi täysosuma. Kymmenen miljoonan euron potti osui Espanjaan.

Ensi viikolla Eurojackpotissa on tarjolla jälleen kymmenen miljoonaa euroa.

Tämän viikon arvonnan oikeat numerot ovat 4, 14, 24, 26 ja 30. Tähtinumerot ovat 9 ja 10.

Suurin Suomeen osunut voitto tuli 5+0-tuloksella. Turengin Keskuskujan R-kioskilla maksettu peli on 52 735 euron arvoinen.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 5 8 7 2 6 6 5. Kuusi oikein -tuloksia löytyi yksi kappale. Lahden Aleksanterinkadun R-kioskin asiakas kuittaa tositteellaan 20 000 euron joulurahat.

Lomatonnin oikea kaupunki on Venetsia ja numero 32. Tonneja lähti jakoon kymmenen kappaletta.