Eurojackpotin päävoitto Espanjaan – Suomen suurin potti Turenkiin

Eurojackpotin kierroksella 50/2018 löytyi yksi täysosuma. Kymmenen miljoonan euron potti osui Espanjaan.

Ensi viikolla Eurojackpotissa on tarjolla jälleen kymmenen miljoonaa euroa.

Tämän viikon arvonnan oikeat numerot ovat 4, 14, 24, 26 ja 30. Tähtinumerot ovat 9 ja 10.

Suurin Suomeen osunut voitto tuli 5+0-tuloksella. Turengin Keskuskujan R-kioskilla maksettu peli on 52 735 euron arvoinen.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 5 8 7 2 6 6 5. Kuusi oikein -tuloksia löytyi yksi kappale. Lahden Aleksanterinkadun R-kioskin asiakas kuittaa tositteellaan 20 000 euron joulurahat.

Lomatonnin oikea kaupunki on Venetsia ja numero 32. Tonneja lähti jakoon kymmenen kappaletta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.