Eurojackpotin päävoitto Saksaan - onnekkaalla rivillä kuitattiin 42,7 miljoonaa euroa

Eurojackpotin arvonnassa kierroksella 10/2018 löytyi yksi täysosuma. Saksassa pelatulla rivillä voittaa noin 42,7 miljoonaa euroa.

5+1-tuloksia löytyi kuusi kappaletta, kaikki Saksasta. Niillä voittaa noin 317 900 euroa.

Myös 5+0-tuloksia löytyi kuusi. Noin 112 000 euron voitot menivät nekin kaikki Saksaan.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti tällä kierroksella noin 1500 euroa. Kyseisiä tuloksia löytyi Suomesta yhdeksän.

Eurojackpotin kierroksen 10/2018 päänumerot ovat 15, 23, 28, 33 ja 36. Tähtinumerot ovat 4 ja 7.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 7 5 1 7 8 2. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein-tulos.

Lomatonnin voittokaupunki ja -numero on Melbourne 61. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 14 kappaletta.