Eurojackpotin potissa ensi viikolla noin 16 miljoonaa euroa

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 13/2018) yhtään päävoittoa. Norjasta löytyi yksi ja Saksasta kolme 5 + 1 -tulosta, joilla voittaa 343 149 euroa. 5 + 0 -tuloksia löytyi neljä – kaikki Saksasta.

Suurin Suomesta löytynyt tulos oli 4 + 2 oikein, joilla voittaa 2 523 euroa. Niitä löytyi täältä viisi kappaletta.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 13/2018) ovat 5, 15, 17, 29 ja 32. Tähtinumerot ovat 5 ja 7.

Ensi viikolla (kierros 14/2018) Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 16 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 7 9 3 7 0 9 4. Tällä kierroksella ei löytynyt yhtään täysosumaa, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi kaksi. Niillä voittaa tuplauksesta riippuen joko 20 000 euroa tai 40 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on San Diego 2. Tuhannen euron päävoiton voitti 7 pelaajaa.

Tämän vuoden helmikuussa (kierros 6/2018) Eurojackpotissa 90 miljoonaa euroa voittanutta viiden osuuden porukkaa odotellaan Veikkauksella edelleen lunastamaan voittonsa. Aikaa lunastaa voitto on 11.2.2019 asti. Voitokas Eurojackpot-rivi oli pelattu Loimaan Prismassa.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.