Veikkaus Oy

Eurojackpotin potti kasvaa 75 miljoonaan euroon

Eurojackpotin tiistaina suoritetussa arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten perjantaina arvonnassa on noin 75 miljoonan euron päävoitto tarjolla.

Eurojackpotin tiistaisen arvonnan (kierros 49/2022) oikea rivi on 8, 12, 37, 44 ja 47. Tähtinumerot ovat 7 ja 10.

Arvonnan suurimmat voitot osuivat 5+1-tuloksilla, joita tällä kierroksella löytyi kaksi kappaletta. Lähes 630 000 euron voitot lähtivät Saksaan ja Tanskaan. 5+0-tuloksilla voitti tällä kierroksella lähes 180 000 euroa. Voittoisia rivejä löytyi yhteensä neljä kappaletta, kaksi Saksasta ja kaksi Norjasta.

Suurimmat Suomesta löytyneet voitot tulivat 4+2-tuloksilla, joita löytyi kaksi kappaletta. Voitto-osuudet olivat 7801,80 euroa.

Tiistai-Jokerin voittorivi on 3 9 3 7 4 2 1. Jokerista ei löytynyt yhtään seitsemän tai kuusi oikein -tulosta.

Tiistain Lomatonnin voittorivi on Ateena 92. Tuhannen euron voittoja lähti jakoon viisi kappaletta.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Kuponkipelien, kuten Eurojackpotin, pelaaminen edellyttää pian tunnistautumista. Tunnistautumalla pelaaja pysyy paremmin kartalla pelaamisestaan ja oman pelaamisen hallinta helpottuu. Myös voitot pysyvät tallessa, vaikka pelitosite katoaisi.

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy