Eurojackpotin potti nousee 15 miljoonaan euroon – Suomeen viisi 55 000 euron osumaa

Eurojackpotissa ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 48/2017), joten ensi perjantaina potissa on 15 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin viisi kolmannen voittoluokan 5+0-voittoa. Niiden voitto-osuus on runsaat 55 000 euroa. Voitoista kolme meni samaan järjestelmään.

Kierroksen suurimmat voitot menivät toisen voittoluokan 5+1-tuloksilla Saksaan (2) ja Unkariin. Voitto-osuus on noin 416 000 euroa.

Kolmannen voittoluokan viisi oikein -tuloksia löytyi kaikkiaan kahdeksan, ja viisi niistä Suomesta. Muut 55 065,90 euron osuma menivät Saksaan, Ruotsiin ja Kroatiaan.

Suomen voitot menivät Akaan R-kioskissa Toijalassa pelattuun järjestelmään, jossa kolme 5+0-osumaa ja alavoitot toivat yli 168 000 euroa sekä Jyväskylän Huhtakeskuksen R-kioskissa ja Suomussalmen R-kioskissa pelattuihin riveihin. Jyväskylän ja Suomussalmen voittajat käyttivät Veikkaus-korttia, joten he saavat voitot suoraan tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Kierroksen 48/2017 Eurojackpotin päänumerot ovat 5, 16, 20, 29, 30 ja tähtinumerot 2 ja 7.

Eurojackpotin arvonnassa toinen tähtinumero arvottiin käsiarvonnalla laitehäiriön vuoksi. Viisi päänumeroa ja ensimmäinen tähtinumero oli sitä ennen arvottu normaalisti arvontakoneilla.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 8 2 7 9 4 5. Suurin voitto oli kuusi oikein -tuloksella tullut 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Milano 51. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin perjantaina yhdeksän kappaletta.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.