Eurojackpotin potti nousee 15 miljoonaan euroon – Suomeen viisi 55 000 euron osumaa

Eurojackpotissa ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 48/2017), joten ensi perjantaina potissa on 15 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin viisi kolmannen voittoluokan 5+0-voittoa. Niiden voitto-osuus on runsaat 55 000 euroa. Voitoista kolme meni samaan järjestelmään.

Kierroksen suurimmat voitot menivät toisen voittoluokan 5+1-tuloksilla Saksaan (2) ja Unkariin. Voitto-osuus on noin 416 000 euroa.

Kolmannen voittoluokan viisi oikein -tuloksia löytyi kaikkiaan kahdeksan, ja viisi niistä Suomesta. Muut 55 065,90 euron osuma menivät Saksaan, Ruotsiin ja Kroatiaan.

Suomen voitot menivät Akaan R-kioskissa Toijalassa pelattuun järjestelmään, jossa kolme 5+0-osumaa ja alavoitot toivat yli 168 000 euroa sekä Jyväskylän Huhtakeskuksen R-kioskissa ja Suomussalmen R-kioskissa pelattuihin riveihin. Jyväskylän ja Suomussalmen voittajat käyttivät Veikkaus-korttia, joten he saavat voitot suoraan tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Kierroksen 48/2017 Eurojackpotin päänumerot ovat 5, 16, 20, 29, 30 ja tähtinumerot 2 ja 7.

Eurojackpotin arvonnassa toinen tähtinumero arvottiin käsiarvonnalla laitehäiriön vuoksi. Viisi päänumeroa ja ensimmäinen tähtinumero oli sitä ennen arvottu normaalisti arvontakoneilla.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 8 2 7 9 4 5. Suurin voitto oli kuusi oikein -tuloksella tullut 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Milano 51. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin perjantaina yhdeksän kappaletta.